Inlägg från: Peippo |Visa alla inlägg
  • Peippo

Kan man ha ett svart kök om man har ett svart golv?

Jag tycker att man kan ha det om man annars har ett ljust kök med fönster kanske en sockel i aluminium, ljust kakel, vitrinlucka i frostat gals med lampa inuti och vitt tak (jättefint)! Skitsnyggt med högblanka svarta ytor!

Själv har jag mörkgrått kök, dock har jag trägolv som är ganska ljust..bilder finns i galleriet.

Livet är som ett kortspel. Korten du får är ödet; Sättet du spelar på är fria viljan.
  • Peippo
    Lisa 74 skrev 2007-06-28 22:51:15 följande:
    Javisst och spela tung, dyster begravningsmusik oavbrutet.
    Behöver inte alls bli dystert...tvärtom tycker jag , beror på hur man gör det.
    Livet är som ett kortspel. Korten du får är ödet; Sättet du spelar på är fria viljan.
  • Peippo
    vernis skrev 2007-06-29 12:43:43 följande:
    www.ballingslov.se/se/kitchen/malat/line/Linewww.ballingslov.se/se/kitchen/laminat/Style/S...www.kokstrender.se/den_lilla_svarta_330.asppress.electrolux.se/node418.aspx om svarta kök som jag vet om i alla fall titta och fundrera kom ihå smaken är som baken delat. gör som du tycker det ska vara golv kan man alltid fixa till om man inte vill ha så längre
    Jösses vad fint det första köket var (Ballingslöv)!!! Skulle jag inte ha ett nytt kök skulle jag välja det!
Svar på tråden Kan man ha ett svart kök om man har ett svart golv?