Inlägg från: Familjen Höög |Visa alla inlägg
  • Familjen Höög

värkar var 10 minut

Kan inte sova längre, har varit uppe sedan 1 i natt med värkar var 10 minut. Haft regelbundna värkar sedan 22.00 men de startade i går kväll fast då oregelbundna. uch vad jobbigt det är. Finns det någon som vet när värkarna kan bli tätare så att man kan få åka in någon gång?

• Svar på tråden värkar var 10 minut
  • Familjen Höög

Tackar. men det är inte så mycket att vara avis på. uch uch. ont gör det.. mannen min ligger och sover och det kan han gott göra eftersom jag kan räkna värkarna själv och det är onödigt för honom att vara vaken, han kan ju ändå inget göra.

• Familjen Höög

nej jag har inte pratat med förlossningen. men talade med min barnmorska igår och han sa att det skulle vara 3 - 5 minuter mellan värkarna innan jag ringde BB

• Familjen Höög

var så trött att jag somnade mellan värkarna och nu har de avtagit med bara 30 minuters mellanrum. får se om de sätter igång igen nu när jag gått upp.. jag hoppas att det inte är farligt för beben att ha så här

• Familjen Höög

nä tyvärr. värkarna eller förvärkarna avtog men återkom kl 18.00 och jag hadde smärtsamma förvärkar till kl 6.00 då jag somnade och nu har värkarbetet avtagit. så det är väll bara att vänta. trodde det var de riktiga värkarna eftersom jag var tvungen att andas mig igenom dem var 6 minut men icke. så nu ska jag passa på att sova. är totalt slut av alla värkar.

• Familjen Höög

sitter uppe inatt igen. Förvärkarna började kl 23.00. men jag har inte klockat dem, de kommer väll med ca 10 minuters mellan rum. har sovit mellan värkarna tills nu. uch är så trött på detta.

• Familjen Höög

ha.. storstädade hela lägenheten igår, men ack det hjälpte inte.. känner mig för slut för att årka röra på mig fast jag tror att det hjälper. sover hällre igen den sömn jag missar. men att vanka fram och tillbaka ger bra smärtlindring undertiden man har ont.

Svar på tråden värkar var 10 minut