• Familjen Höög

värkar var 10 minut

Kan inte sova längre, har varit uppe sedan 1 i natt med värkar var 10 minut. Haft regelbundna värkar sedan 22.00 men de startade i går kväll fast då oregelbundna. uch vad jobbigt det är. Finns det någon som vet när värkarna kan bli tätare så att man kan få åka in någon gång?

• Svar på tråden värkar var 10 minut
  • digimax

Misstänker att ts susar bebis

• Familjen Höög

var så trött att jag somnade mellan värkarna och nu har de avtagit med bara 30 minuters mellanrum. får se om de sätter igång igen nu när jag gått upp.. jag hoppas att det inte är farligt för beben att ha så här

• PennyJane

Hur går det? Gissar att du är på BB nu.. Spännande!

• Familjen Höög

nä tyvärr. värkarna eller förvärkarna avtog men återkom kl 18.00 och jag hadde smärtsamma förvärkar till kl 6.00 då jag somnade och nu har värkarbetet avtagit. så det är väll bara att vänta. trodde det var de riktiga värkarna eftersom jag var tvungen att andas mig igenom dem var 6 minut men icke. så nu ska jag passa på att sova. är totalt slut av alla värkar.

• Aquariana

Kan ingen smitta mig med lite värkar. har BF idag och jag tror det betyder bebisfritt istället för beräknad förlossing... Ja, jag vet att man inte ska hänga upp sig på datumet och jag har varit lite inställd på att gå över, men sonen kom 3,5 v för tidigt så jag har väntat ett tag nu

Jag vill ha bebis NU!!!

Lycka till alla ni som är på G!

• Familjen Höög

sitter uppe inatt igen. Förvärkarna började kl 23.00. men jag har inte klockat dem, de kommer väll med ca 10 minuters mellan rum. har sovit mellan värkarna tills nu. uch är så trött på detta.

• Prisman

sitter här med värkar också...
    fast jag kan inte slappna av och sova därför sitter jag här!

• mama06

Mina värkar kom bara med 10 min. mellanrum hela tiden så efter 10 timmar åkte vi in och då var jag öppen 6 cm. Lycka till!

• digimax

Många som sitter med värkar
    Ni ska upp och röra på er,man ska gå runt så mycket ni kan det gör att det går snabbare,på bb kommer dom jaga upp er att gå tills det börjar närma sej*tips*

• Familjen Höög

ha.. storstädade hela lägenheten igår, men ack det hjälpte inte.. känner mig för slut för att årka röra på mig fast jag tror att det hjälper. sover hällre igen den sömn jag missar. men att vanka fram och tillbaka ger bra smärtlindring undertiden man har ont.

• adrenalin

jag åkte in när det var 10-15 minuter emellan!
    iofs var jag andragångsföderska... men ja födde drygt två timmar efter jag åkt in

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
Svar på tråden värkar var 10 minut