• Helena 82

26" i byxor, vilket midjemått, strl har ni??

Har köpt ett par byxor idag från hm, jeans. Som jag ska ha som mina "mål" jeans Dvs, när jag kommer i dom så är jag nöjd med min vikt. Tänkte höra lite mer er som har strl 26" i jeans, vad väger ni? Lång? BMI,mått runt midjan, vanlig strl?? (34,36,38) Så jag vet på ett ungefär!?

• Svar på tråden 26" i byxor, vilket midjemått, strl har ni??
  • En glad tjej

Vet du hur litet 26 är? Jag hade 28 en gång i tiden och då var jag superklen!!

• Helena 82

inne på HM stod de att 26" var 65cm runt midjan, och de tycker jag låter ganska normalt. En kompis till mig somär 164 lång och väger runt 55kg har den strl i byxor...

• Pebbles82

Eh... Den storleken hade jag när jag hade 32 i övrigt (iofs 25" då också), men nu får jag upp de över knäna.. ;)
    Jag är 162 cm och väger 51 kilo...
    Frågan är väl snarast hur pass stora de är över höfterna, för jag har bara 61 cm i midjan och inte kommer de på iaf..

• Maddizen

ja 26 är inte stort

**Karl-Casper våran prins**
  • Pikku Enkeli

Jag har 29". Är 162cm och väger 63kg. Har lite för mycket mage, så 28" vore "normalt" på mig.

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Helena 82

Ok...min målvikt är typ 55kg, då kanske jag inte kommer kunnaha dom iaf..kanske ska byta till ett par 27or...

• Videkorgen

*nyfiken*

så man måste alltså _ungefär_ vara en storlek 32 i övrigt för att komma i 26 tums-jeans? Oj!

• Videkorgen

Men... jag som är 170 lång - vilken storlek skulle mina målviktsjeans tror ni? Jag tänkte också köpa ett par sådana

• Pruppfia

När jag vägde 50 kilo,hade jag 28" i storlek, och dom satt tajt. Jag är 1,70

Svar på tråden 26" i byxor, vilket midjemått, strl har ni??