• Helena 82

26" i byxor, vilket midjemått, strl har ni??

Har köpt ett par byxor idag från hm, jeans. Som jag ska ha som mina "mål" jeans Dvs, när jag kommer i dom så är jag nöjd med min vikt. Tänkte höra lite mer er som har strl 26" i jeans, vad väger ni? Lång? BMI,mått runt midjan, vanlig strl?? (34,36,38) Så jag vet på ett ungefär!?

• Svar på tråden 26" i byxor, vilket midjemått, strl har ni??
  • Videkorgen

Det här med jeansstorlekar engagerar

Efter `Min Dröm`s inlägg så ser jag att jag kanske kanske kommer att komma i ett par 29 sen =)

• Jojo77

Jag har storlek 28 eller 29 på jeans. Beror på modellen.

Längd 161
    Vikkt 55 kg
    Midja 73 cm
    ycker med det verkar svårt att köpa "måljeans". De kanske inte sitter bra när man gått ned det man vill.

• cid

innan graviditeten hade jag 25-26 i "normala" storlekar hade jag då 34. Är strax över 1,60 och vägde då ca 52 kg...
    Huruvida man kommer kunna ha dom eller ej beror väl lite på hur pass mycket stretch det är i dom, dessutom så töjer sig ju jeans ofta en hel del när man använder dom tycker jag.

• Enantiodromia

Längd 175cm
    Vikt 59kg
    Jeansstrl 26"
    Vanlig byxa 34/36 beroende på modell. Tajt byxa = 34, Baggy byxa = 36.

• Jessica24

Nu har jag långt ifrån storlek 26 i midjan på mina byxor, men då jag hade det i sena tonåren, så var jag 178cm lång och vägde ca 60kg.
    Ingen aning om midjemått, men BMI låg på strax under 19, har jag för mig.

Nu skulle jag aldrig vilja ha storlek 26 igen.

♥ Victor 14/3-2006 ♥ +
  • Calylite

ja hade innan grav 28" i jeans, vägde 54 och är 170 lång

köpt ett par målbyxor ja med efter gravven ja ska ner till, i min vanliga storlek jag hade innan, jaja alla säger att de bara är att glömma det men desto mer peppad känner ja mig att klara av det

• Golddigga

165cm och väger 58kg. Hade 26-27 i jeans innan grav och nu har jag 27" i midjan och 26" i rumpa och lår. Får ALLTID sy in dom för att det ska sitta snyggt!

• Josefinan86

Innan graviditeten hade jag 26 på jeans, är 155 cm lång och vägde då 47 kg. Efter graviditeten har jag storlek 24 och väger 46 kg, midjemått 61 cm.
    Är som att fettet har bytt plats på något sätt för det har försvunnit mycket från rumpan/låren under amningen.

• veronicaermanbriks

Jag har storlek 26 i jeans.

Väger ca 58 kg
    1,74 lång
    BMI, ingen aning!
    Midjemått 67 cm

Storlek i andra kläder är 34-36

1+1 är 3..eller???
  • Wkd chick

storkek 27- 28 har ja i midjan väger 50 kg och är 162 cm kång. 65 i midjan

Svar på tråden 26" i byxor, vilket midjemått, strl har ni??