• LA lover

Mora Träsk

Såg en tråd här om TV tittande och blev nyfiken på om det är fler här vars barn tittar på Mora Träsk? Min son, 19 mån, avgudar dessa två skönsångare, han dansar och "sjunger med", han har lärt sig de flesta rörelser utantill, det e så gulligt att se.

• Svar på tråden Mora Träsk
  • smulan76

oh, ja min pojkar på 3 år resp 15 månader avgudar Mora Träsk. Den store har en egen gitarr och spelar och sjunger med i alla låtar, Den lille dansar och härmar rörelser och skriker MER så fort musiken tar slut.

Var på en "konsert" med dom för några veckor sen, det var succe kan jag lova.
    Så här hemma går både dvd och cd med MT för fullt!!! Själv är man lite less faktiskt, känns som att det blir lite mycket när man kommer på sig själv med att nynna på "Fader Abraham" när man vaknar mitt i natten

• LA lover

Smulan76: Ja, jag känner igen det där

• IsaacsMamma

Min son gillar också Mora träsk, lärt sej huvud axlar knä och tå utantill . Han blir snart 20 månader!

• jessicax

Min son börjar varje morgon med "sik", alltså musik och musik för honom är mora träsk. Han är helt galen i dvd:n och dansar och har sig. Han är 18 månader.

• MariaF

Här är de det enda som funkar, Athena är snart 3 år. Min mamma har berättat att dom var min favorit också i samma ålder!

• Mirre78

Min dotter (19 månader) är också helt galen i dem. Varje morgon när hon vaknar så börjar med att klappa henderna (vilket betyder just MT). Har köpt tre olika dvd med dem, men det är bara en av dem som duger för henne ;)
    Hon gör också alla rörelser, och nu behöver hon inte ens kolla på tv:n längre, hon kan dem ändå...

• Volpino

Vad heter DVD:n med Mora Träsk som ni pratar om??

• sleeping sun

Min son på 15månader bara älskar dom. Han har en dubbelskiva och en dvd med dom plus att vi har varit på en konsert med dom. favoriten är klappa händerna som han kan alla rörelser till utantill.

• Tant Green

Min tjej är också ett stort fan. Hon har de fyra dvd:erna och det blir åtminstone en stund varje dag. Hon fick den första skivan i 1-årspresent men det var väl vid 15 månader som hon började gilla den och nu när hon snart fyller 2 hänger hon med i de flesta låtar

Svar på tråden Mora Träsk