• babysoon

Vad botar baksmälla????

Ja då var man här igen, bakfull har ångest..kan väl säga att det mesta är fel. Tog fram flaskan igår..var ju festival i stan.. Wooow vad roligt jag hade..trodde ju man var snyggast och bäst, slutade med att jag låg inne i lustiga huset och lekte hamster i ett snurrande hjul..har blåmärken på hela kroppen..SEXIGT!!!

Så nu får ni lite alternativ om vad jag ska ta mig till

Skjuta mig själv?

Supa bort baksmällan..de e ju ändå lördag idag

Äta en fet pizza?

Leta upp någon som kan tycka synd om mig?

vill tillägga att jag tyckte jag var helgrym igår..

Bakkiiiissss ohhh my goood
  • Svar på tråden Vad botar baksmälla????
  • Lehena

D e ju faktiskt lördag, så ta du dig en återställare och fortsätt sen. Ingen ide att sluta nu!

• kornelia

Resorb, finns på apoteket.

• kornelia

Drick vatten! Å ikväll, kanske en liten "återställare".

• babysoon

Jaja mensann, inga andra som ligger inne med en stor hammare i huvudet som bankar som fan idag?

• HellviHumle

Det behövs bara mer träning.

• Xarisma

Med namnet babysoon skulle jag inte ha en baksmälla.. hoppas du syftar på planera barn och att du inte väntar I sådana fall får du stryk!

• Ningla

Att låta bli o dricka alkohol dagen innan ; )

Ne men vatten vatten vatten och så vatten : ) Sen en stadig frukost/middag sen vatten vatten vatten vatten.....

Jag försöker alltid dricka vatten också när jag är ute, varvat med ölen ; ) lindrar en del dagen efter : )

♥Tilde 07-05-08 ♥
  • LillFrida

Baksmällan botas om du tar el hammare och slår dig själv ett par gånger bakom vänster öra. GARANTERAT!

• babysoon
    Xarisma skrev 2007-06-30 12:10:46 följande:
    Med namnet babysoon skulle jag inte ha en baksmälla.. hoppas du syftar på planera barn och att du inte väntar I sådana fall får du stryk!
    heheh inget barn ännu i min mage, men kanske om ett år eller nått.. får väl passa på nu innan man blir gravid..
Svar på tråden Vad botar baksmälla????