• babysoon

Vad botar baksmälla????

Ja då var man här igen, bakfull har ångest..kan väl säga att det mesta är fel. Tog fram flaskan igår..var ju festival i stan.. Wooow vad roligt jag hade..trodde ju man var snyggast och bäst, slutade med att jag låg inne i lustiga huset och lekte hamster i ett snurrande hjul..har blåmärken på hela kroppen..SEXIGT!!!

Så nu får ni lite alternativ om vad jag ska ta mig till

Skjuta mig själv?

Supa bort baksmällan..de e ju ändå lördag idag

Äta en fet pizza?

Leta upp någon som kan tycka synd om mig?

vill tillägga att jag tyckte jag var helgrym igår..

Bakkiiiissss ohhh my goood
  • Svar på tråden Vad botar baksmälla????
  • Lolilla

Återställare.
    Allt annat är för mesar.

• MoonFlight

Det enda som ska hjälpa mot baksmälla (enligt tester) ska vara en rejäl fet frukost typ på korv, ägg, bacon.

• Kenzie

Resorb gör underverk mot baksmälla. När jag festat tar jag alltid en innan jag går och lägger mig och en när jag vaknar, sen går det iaf att uthärda dan

Älskade Theodor 060329
  • MrsNelson

det enda som funkar är att dra i sig mera sprit!! gärna blandat med rtt ägg och mjölk!! mmmmm

• jeli79

Jag är ju en sån som blir sjukligt dålig av att festa så därför är det väääldigt långt mellan gångerna... Jag börjar alltså spy på natten och spyr sedan till 15-16 tiden dagen efter... och då dpelar det ingen roll om jag blandar eller ej eller om jag bara dricker ett par cider.... men nu de senaste 2 ggrna så har jag tagit omeprazol och åksjuke tablett när jag kommit hem... vet inte om det är psykiskt men första gåmngen spydde jag inget alls utan mådde kanon dagen efter och förra gången blev det bara en liten kräka.

Iget som jag rekomenderar men det funkade för mig iallafall ;-D

• MrsNelson

det man ska göra (sreiöst nu) för att undvika bakfylla är att se till att ha druckit mycket vatten innan och ätit ordentligt! Sen så ska man sista timmarna på kvällen dricka mängder med vatten, helst 2-3 l. Då vaknar an oftast och mår riktigt bra! Huvudvärken kommer oftast av att man är uttorkad, även illamående!

• piixelslyna

Sprit är det enda som faktiskt botar en rejäl baksmälla. Det är som alla säger, bara på't igen!

• nilla85

REVAGÖR!!! finns på hälsokost. (till nästa gång) rekomenderar detta!!!!

• wendytime
    Upia skrev 2007-06-30 23:27:29 följande:
    Gul läsk! Fungerar garanterat!
    Hahaha, menar du det? Eller är jag trög nu?
  • KungDavid

Att inte dricka alls....D e d bästa.. ALDRIG bakfull....

• runesdotter

Testa att käka en massa bananer. Det har fungerat för mig.

• Climbingupthewalls

Resorb, berocca och koffeintabletter. Oslagbart.

• Anónimo

Jag har också hört gul dricka tex fanta.

Svar på tråden Vad botar baksmälla????