Unga som längtar efter barn
Hej!
Hur är det med er?
Jag sitter och njuter av min semester *sitter utomhus och solar just nu =)* (fördelen med bärbardata)
Hej!
Hur är det med er?
Jag sitter och njuter av min semester *sitter utomhus och solar just nu =)* (fördelen med bärbardata)
Dredde- Välkommen! Läste din presentation, usch stackars dig, vad jobbigt det måste ha varit för dig att gå igenom en sådan operation =/
Men du mår bättre nu?
Varför tvingades du göra abort?
*kram*
Men hörni tjejer!!! Jag har ett svagt minne av att vi skulle ses nån gång i början av förra tråden?? =P
Hur blev det?
Ska vi ses inne i stan nån dag? (Jag bor söder om Sthlm).
Marylicious - Jag brukar äta som en häst precis innan jag ska få min mens =/ men den här gången har jag inte kännt av hunger känner mig nästan lite illamående när jag tänker på mat (olikt mig).
*Hoppas hoppas på att det blir plus*
Du hade väl plussat? Eller minns jag fel?
Jag är på BIM +1, fick negatvit igår =( Men så länge mensen håller sig borta så har jag hoppet kvar =)
Jag har varit gift i 4 år =0
Vi har bott i villa i 2 år.
Så jag har "glömt" hur det var att bo själv =)
Men jag skulle absolut inte vilja leva utan min bättre hälft ;)
Vi har gjort i ordning ett jätte fint barn rum, målat ett STORT fint motiv, nu längtar vi så otroligt mkt efter en liten...
Vi har typ köpt allt man behöver till ett barn + att vi fått en massa barnkläder (mina syskons barns gamla kläder) så de enda som vi saknar är en bebis och ett paket blöjor =P Allt annat har vi =)
Ska lägga ut bilder på rummet sen när jag plussat =)
Niccisen - Tycker oxå att det är våran tur nu =)
Marylicious- Ja, de jätte kul att inreda ett barn rum =) Önskar bara att man vore gravid...
Halloj alla goa tjejer!!!
Idag är det BIM +2 för min del =) Och ingen mens till synes =) Vaknade i morse med världens mensvärk, på vägen till toaletten kände jag bara hur hoppet om att vara gravid försvann, men nopp, mensen kom inte =D Så jag vart överlycklig *hoppas hoppas*
Jag vill gärna följa med om ni ska ses, men jag är UPPTAGEN den 7-15 juli samt 22-28 juli.... börjar jobba igen den 8 aug... men alla dagar där emellan kan jag =) Oavsett plast, datum eller tid =) (ja jag vill juh gärna veta de nån dag i förväg ;) så att man kan planera)