Inlägg från: Laban88 |Visa alla inlägg
  • Laban88

Unga som längtar efter barn

Hoppar också in på den här tråden..
    jag är 19 år..
    Har varit tillsammans med killen i 4 år.
    Och hela min p-piller historia och allting där till hur situationen ser ut idag kan ni läsa om på min pres..
    Vet inte i hur många trådar jag skrivit det

• Laban88

Vi pratade med varandra på lunar 1 dag sen fick jag hans nummer(han skulle åka hem och dom hade ingen dator hemma, däför denna snabba telefonnummer utgivning)

Smsade varandra och pratade 1 gång sedan fick han följa med och festa med mig och min kompisar på valborg eftersom han var ny inflyttad i den stad vi bodde i då och han kände ingen..
    Men men sen blev det som det blev

• Laban88

Jaa.. det gick undan där
    Men som sagt hade han inte gett mig numret då hade det dröjt yttligare ett par månader innan han kunde skriva till mig på lunar och han tyckte det var kul att äntligen få kontakt med någon i den staden
    Vi kände ju inte varandra för fem öre när vi träffades men ibland måste man chansa.. Och resultet har hittills blivit 4 år tillsammans, förlovning och sambo och förhoppningsvis ska det väll hålla livet ut
    Och en massa bebisar såklart

• Laban88

Är det många i denna tråden som försöker aktivit? eller är det mest "drömmare"?

• Laban88

Det är ju jätte bra.. att alla kan känna sig välkommna :)
    Själv så är jag egentligen en drömmare eftersom vi inte försöker få barn vi har kört med avbrutet/kondom men det blev helt oskyddat för ungefär 2 veckor sedan och jag misstänker att om jag är gravid så blev bebben till då

• Laban88

Men varför började du med p-piller igen?

• Laban88

testade jätte svagt i morse med testlagrets stickor.. ska testa varje dag nu i en vecka hade jag tänkte.. beställde ju hem 20 stickor i förra veckan

• Laban88

MissHelen - Ja jag vet att testlagretstester inte är att lit epå till 100% när de visar svagt.. därför jag ska testa varje dag nu.. för att se om det blir nån skillnad..

A flikka - tolka det som om att han tycker du får bestäma själv över din kropp..
    När jag sa till min pojkvän att jag ville sluta så tyckte han inte att det var nån bra ide.. men sen sa jag det att jag vill verkligen inte äta dom längre..
    Då sa han..du gör precis som du själv vill.. vill du sluta så gör det

Svar på tråden Unga som längtar efter barn