Inlägg från: Laban88 |Visa alla inlägg
  • Laban88

Unga som längtar efter barn

haha vad härligt GRATTIS!!

själv har jag sån fruktansvärd "mensvärk" usch kan ju inte sova :S
    Är helt slut i hela kroppen var det både idag och igår.. men jag har ju inte ens varit utanför lägenheten.. känns som jag gått på ett gympass eller nått så trött i kroppen är jag hehe
    Tuttarna ömmar fortfarande också..
    Men ska testa om några timmar igen hoppas det blir starkare streck då

ska dessutom tillägga att jag inte sagt nånting till pojkvännen.. vill vara helt säker innan.. vet ju inte riktigt hur han skulle reagera :-S

återkommer imorgon

ha d gott och sov gott

• Laban88

Gomrgon alla glada..

testade nu på morgonen igen efter ca 2 min kunde man skymta ett streck men det var knappt synligt.. men efter 5 min blev strecket lika "starkt" som det var igår..
    Litar inte på det :S

• Laban88

Jo jag ska köpa ett CB nån dag men vill ju bli av med alla dessa testlagrets stickor så nu testar jag varje dag mest för skojs skull.. ska köpa cb digital tror jag och testa i helgen.. :)

• Laban88

han är 21.. och han vill väldigt gärna ha barn men vill att jag ska ha ett fast jobb innan.. jag vill vara helt säker innan jag säger nånting till honom.. det är ju en så fruktansvärt stor grej så jag vill inte komma med falskalarm

• Laban88

nej då.. jag skulle tycka om ditt barn

• Laban88

aha.. jo jag vet inte riktigt vad jag ska tro i en annan tråd tjatar dom som attan på mig att jag ska springa till apoteket och köpa cb digital..
    men det regnar ute och jag vill bara testa med morgonurin..

• Laban88

nu har jag iaf varit och köpt cb digital.. får se vad det säger imorgon.. börjar bli lite nervös nu.. mycket på en gång..
    fick reda på idag att jag ska på arbetsinterjuv på måndag.. :-O lät på henne som att det nästan var 100% säkert att jag får jobbet.. iofs är det bara över semestern men kanske fortsatt sen.. och så är man kanske gravid också.. kan det bli bättre?!!

• Laban88

Kunde inte hålla mig ifrån att testa.. så jag testade för 1 timme sen med cb digital.. och det blev ett PLUS!! kan ni fatta det ett PLUS!? skakade i hela kroppen och pulsen kom upp i 120 på en sekund men nu har jag lugnat ner mig lite så nu kallsvettas jag bara och pulsen går fortfarande lite för fort

• Laban88

haha hur det känns?! det går inte beskriva.. är helt ställd.. hela världen bara stannade upp..

• Laban88

Nej det var inte planerat.. och just nu har jag knappt några känslor överhuvudtaget... det är ju så stort!!

• Laban88

Men det är klart att det känns bra..

• Laban88

Usch nej abort finns inte i tanken överhuvudtaget!
    Den här bebben vill jag ha även fast jag blev så konstig när jag fick plusset.. blev chockad över min egen reaktion.. haha

• Laban88

Nej nej.. jag förstår precis hur du menade!!
    Var nog jag som svarade lite konstigt.. är inte riktigt normal just nu hehe

• Laban88

ja, jag visade honom testet och han sa bara jaha vad betyder det då..
    Att jag är gravid!!
    Nej det är du inte.. och så försökte jag få in det i huvet på honom sen har vi inte pratat mer om det :S han fortsatte stirra in i dataskärmen..

Nu ligger han i soffan och tittar på TV.. han ä inte tjurig eller nånting han fick väll en chock.. precis som jag

• Laban88

Ja jag tror det jag också..
    Skönt att han blev arg iaf.. en del kan ju bli det när dom får en chock..

• Laban88

Jo ibland har man ju total fel hehe karlar vettu

Svar på tråden Unga som längtar efter barn