Inlägg från: Butikslager |Visa alla inlägg
  • Butikslager

Unga som längtar efter barn

Han är mycket sötare i verkligheten! :)

• Butikslager

Haha! Någon annan som känner att de vill ha en norrbottning? Jag har en hel del fina på lager! Bor många charmtroll här uppe!

:D

• Butikslager

Träffade honom på statoil tidigare idag faktiskt. Eller han, hans tvillingbror och Micke.. Härliga grabbar alla tre! :) Fantastiskt trevliga och bra på alla sätt! :D

• Butikslager
    MissMary skrev 2007-09-25 00:45:30 följande:
    han va smått små katig måste jag säga..
    Oj då.. (fick söka på google vad katig betydde)
    Det brukar han inte vara.. Konstigt.
  • Butikslager

Hon är helt otrolig! :)
    Blev rörd som fan av det där klippet.. :P

Förresten, någon som har nån film att rekomendera till mig? Är sjuk och behöver tidsfördriv när älsklingen är på jobbet!

• Butikslager

Välkommen Miika! :)

GUNVALD är sexy!

Dom var ju här och spela in Solstorm! Och den enda jag ville se var självaste Persbrandt. Men fick jag träffa honom?! Neeee.. Såg Isabella på Coop med hennes dotter och på stan en sväng. Men ingen Mikael Persbrand. :( Längtar efter filmen. Den MÅSTE ni ju bara se. Se Kiruna! :)

• Butikslager

Välkommen rockolga! :)

Jag sitter och lyssnar på pojkvännen som ligger och snarkar i sängen :P
    Funderar på att gå och lägga mig, men då måste jag peta på honom så han håller tyst.. Har som svårt att sova när det är massa ljud omkring! (läs: snarkningar)

Har suttit och tittat America's got talent, vilka duktiga jävlar! Riktigt underhållande faktiskt. Men nu tog avsnitten slut och jag har som inget att göra. Så det får nog bli sängen ändå.. :/

• Butikslager

Tjena brudar! Inte helt frisk än.. Snörvlar, snorar och hostar.
    Men snart så.. Jobbade igår iaf.

Idag kom lönen! :) 13.000 till bara mig! :) Shopping nästa. Dessutom tjejkväll på stan ikväll med massa reor. Synd bara att jag jobbar kväll..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn