Unga som längtar efter barn
Hehe, jag menar. Om du skulle bli gravid så skulle han nog hinna anpassa sig! :)
Hehe, jag menar. Om du skulle bli gravid så skulle han nog hinna anpassa sig! :)
A flikka skrev 2007-07-15 19:08:09 följande:
A flikka skrev 2007-07-16 16:04:45 följande:
Fan, skrev ju grattis innan jag såg ditt inlägg flikka. Tänkte tilllägga det så du inte tror det var därför jag skrev!
För jag är en snäll människa som tänker på alla och vet att det är trist att inte få ett grattis! :))
Så, grattis igen! :D
Ja, killar. Hur tänker dom egentligen?
Man får helt enkelt ta det som det kommer. Hänga här och hoppas på det bästa. :) Finns ju mycket annat intressant att läsa om mer än bara barn! Jag kan fan sitta flera timmer och bara läsa olika inlägg. Jättekul ju! :)
Här uppe i norr regnar det som fasen igen! Tråkigt.. Sitter på jobbet och tittar ut genom fönstret, känns som hösten redan är påväg. Undrar om det kommer någon riktig sommar någongång. :/
En kompis ska försöka få in mig som receptionist på Scandic och då kan jag äntligen fixa lägenhet med grabben, ännu ett steg i rätt riktning! Sen är det bara förlovning och barn och sånt där kvar. Haha. :)
Godmorgon!
Idag är jag trött. Vill ligga i sängen hela dagen! Måste ju passa på och njuta nu när jag äntligen är ledig en hel helg! :D
Alla verkar sjuka. Eller åtminstone snoriga.
Och ingen sommar har vi här heller. Tråkigt.