Unga som längtar efter barn
precis lyssna på oss kloka människor nu lynn, gå å kissa på stickan :P
precis lyssna på oss kloka människor nu lynn, gå å kissa på stickan :P
Jag vill också ha nytt jobb =/ Vill jobba extra i en butik eller något. Det bästa vore om jag fick något på stadium eller intersport typ, skulle nog passa mig perfekt!
Jag är för feg för att gå till butikerna =/ vet ju att det ger bättre resultat men tycker det är jätte jobbigt. Slänga iväg ett mail är så mkt simplare, men man får ju inte svar så ofta :P
Dte var ju typ så tidigt jag plussade =/ Så de går säkert. Anton vill nog vara den första som får veta men du kan ju ringa honom å sen skriva här :P Är det minus behöver du ju inte säga till honom att du testat.
Haha, skulle vara häftigt med tvillingar, men så mkt jobb.
Lynn återkommer i tråden senare hon fick besök, skulle hälsa det =)
vad är "Diskrepansen" för något??
Så glad, fick posten nu =) Trodde inte jag skulle få ngn lön knappt, har jobbat 4:a timmar så tänkte att jag skulle få 200-300 men det visade sig att jag hade 2 betalda semesterdagar =) Så får ut 1500 =) Tomt på mitt konto nu så det satt fint!
Jag har jobbat, vad hr du själv gjort?
Jodp det gick bra å jobba, känns som man är där en evighet bara. Måste betyda att jobbet e skit tråkigt..
Ska strax sätta igång att fixa ordning i datarummet.. Mssa saker där inne men nu har fi fårr garderober och allt lagat så nu ska allt som ligger framme bort så jag kan ha mitt eget datarum =) Sitter just nu i soffan och det är inte skänt för ryggen.
När jag har pillat klart där uppe dyker jag in igen.
Grattis till 2årsdagen då =) Låter som ni haft det riktigt mysigt =)