Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn

Jag har också tråkigt..

Jo usch för att bo hemma. Vart är det du bor då? Funderat på att plugga, där har du ju garanterad inkomst (lån).

• AngelicaJ

Idag har jag varit på stan med lovelyy, inföskaffat de första bebis kläderna.. Kunde inte låta bli. Brun/vitrandig body, bruna byxor och strumpor till :P
    Sen har jag och pojkvännen spelat bingo på en bingohall här i stan :P Tror jag börjar bli gammal! *hehe* Ne men de e faktist jätte skoj, vi gick plus idag iaf!

• AngelicaJ
    MissHellen skrev 2007-07-25 22:47:14 följande:
    Härligt med bäbiskläder, allt är ju så sött Ahaa, Vad vann ni då?
    På sista spelet vann kalle 525, annars var det bara små summor mellan 10-40 kr. :P Jo dom e så himla söta kläderna.
  • AngelicaJ
    Butikslager skrev 2007-07-26 11:25:03 följande:
    Vad ska ni alla göra ihelg?
    jadu, fixa i nya lägenheten antar jag. Finns nog inte tid till annat :P Vill ju få det klart så fort som möjligt.
  • AngelicaJ

Nej, de som bor i lägenheten skulle ringa när de blev klara och hade lämnat in nyckeln. Vet inte om hon glömt ringa, men vill inte ringa och verka tjatig. Hon sa ju senast fredag och kan nog vänta tills dess. Men ringer hon inte i morgon så ringer jag.

Nu har jag bokat bio-biljetter till harry potter ikväll =) Ska bli skoj, tänkte överraska sambon. Han kanske inte vill se den men spela roll, tanken som räknas :P

• AngelicaJ

Vi flyttar till en stor fyra på 109kvm =) Tanken är ju att våran lille och sambons tidigare son ska få egna rum. Sen är lägenheten jätte fin och har en fin uteplats till oss och hunden!

Kan du inte gjöra det för honom istället då? Det är ju så kul att ge, mycket roligare än att få :P

• AngelicaJ

Jo förstår dig, men killar tänker inte så långt :P

• AngelicaJ

Samma här, underbart när de överraskar en sådär. Så vad ska du hitta på idag då?

• AngelicaJ

ok, så du håller på med körkortet. Hoppas du tar det snart för det är det bästa som finns :P Älskar att köra bil.

Vi ska åka å handla, göra någon mat sen så ska jag försöka få med kalle till stan utan att berätta att vi ska på bio :P får se om jag lyckas. Var prat om bingo så kan ju gå dit och sen dra med honom till bion :P

• AngelicaJ

Jasså, hoppas det är ngt litet pyre i magen så du behöve äta för 2 =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn