Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Marylicious skrev 2007-08-07 19:47:31 följande:
    *Små kikar lite här inne*
    De har varit så tyst i från dej :/ allt bra?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-07 19:55:45 följande:
    jaa det är okej med mig..små kollar inte här lite då och då(mest om kvällarna då sambon tränar) sj då? allt bra?
    Okej, Men du skriver ju inget :/ Saknar faktist o prata med dej

Jorå, de är kanoners. Har precis kommit över att de inte blev nåe försök denna månad, så nu läääängtar jag tills mensen kommer så vi kan försöka på nytt, redje gången, igen, de blev ju ingen tredje gång den hära månaden Haha, Hoppas att du fattar vad jag menar

Har du för dej då?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-07 21:17:41 följande:
    MissH aah sweet att du saknar mig vet inte va jag ska skriva hehe..lr skrev igår om a flikkas funderingar lr om de va häromdagen..känns inte som man passar i tråden längre..blir inga planeringar här eller nåt sånt..vil bara få bort min "sakna barn-känsla". och de har funkat då jag inte suttit här så mkt...hehe joo jag förstår va du menar och håller tummar och tår för er inte mkt just nu..söker jobb som en tok och hoppas på att jag får åt snart..sen har jag kollar lite kurser jag tänkte gå på kvällarna men inte hittat nåt sådär..
    Klart att jag saknar o prata med dej

Varför skulle du inte passa in då? Den heter ju ändå "unga som LÄNGTAR efter barn" o dessutom snackar vi ju en massa trunt förutom de Klart att du ska vara kvar, hur ska de annars gå?

Bra att du förstår då Vet inte varför men de känns bra, alltihopa

Jaha, Vad vill du gå för kurs/kurser då? .-)
  • MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-07 21:56:34 följande:
    nej tror bara det är vi två
    Är de bara vi två som planerar?
  • MissHellen

Är de ingen som är vaken? :/

• MissHellen
    TheLove skrev 2007-08-08 09:30:59 följande:
    och MissHelen, så tre är vi som planerar eller?
    Ja, då är vi tre då
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 15:17:52 följande:
    hej! Här var det lugnt idag. Så vad gör alla?
    Heeej

Jag kom precis hem till min sambo efter ett par vecker hemma hos min mamma o pappa Underbar, men lite sorligt o inte vara hemma med hela familjen, men har ju min lilla familj här hemma oxå Men när vi var på väg hem fick jag veta att våran kyl o frus har lagt av, så nu ska en meckar gubbe komma hit o kika så vi kanske ska få ett nyt.. Hua Durå?
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 20:50:43 följande:
    Hmm våran kyl har också pajjat. Det är för kallt i det, allt blir is :P Så nästa torsdag kommer dom. Men jag tycker att det är akut, maten blir ju förstörd. Men men de hade ingen tid innan så får väl stå ut.
    Jasså? Hmm.. För oss kom dom på engång när våran hyresvärd ringde, men då var vi ju inte hemma(!) Så dom kom när vi var hemma, men han kunde inte se nåe fel, i alla fall inte på kylen. Så han skulle kika på frysen i morron.
    Oja, Klart att maten bli förstörd, nu när de är så varmt o allt! Hur ska man klara en hel vecka utan kyl?
    Nej nej, heeelt sjukt
  • MissHellen

Angelica, Läste på din sida om din sambos lillpojk. Gud så kul o grattis eller vad man säger

• MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-08-09 21:16:49 följande:
    Jadu, röt månad och allt så känns lite jobbigt. Men men fi får köpa den mat vi ska ha för dagen :P
    Ja, Men ändå. Så ska man ju inte behöva ha de.. Fybubblan!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn