Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Marylicious skrev 2007-07-26 16:53:45 följande:
    jaa sushi är gott..dock äter jag bara den vegetariska sushin på Tisdag är BIM..
    Okej

Mäh, Då kanske de är ett pyre ändå? Har ni haft sex så det är "möjligt" eller vad jag ska säga?
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 19:05:36 följande:
    ska bli spännande och se..har dock ingen mensvärk denna gång nu innan mens...nej ingen sex här haha skojja bara..joo avbrutet men han råkade komma i mig runt de fertila dagarna + äl dagen..
    Ojdå, Då är de ju ganska bra(?) chans på att de blir nått Hur känns derå? Har du sagt nåe till sambon?
  • MissHellen

Är de nån ide att vi gör nån ny BIM lista?

• MissHellen

Mary, Hur "råkar" man komma?

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 19:15:42 följande:
    Nej har inte sagt nåt..och säger nåt bara om de skulle bli ett plus (vilket vi hoppas på) ..lr jaa inte vi,utan jag..men hans skyldighet och skydda sig som jag sagt :Phahah jadu..har man dplig kontroll över att veta när sperman vill ut så "råkar" man komma lite för tidigt :P hahahah nää va vet jag *skrattar*försöker ni oxå nu ? när har du BIMoch äl? (i fel ordning haha)
    Okej, kanske bäst så?

Jamen du har ju sagt att han får sköta skyddet, då är de ju hans "fel" (kanske inte så bra formulerat, men men)!

Haha, Jag håller på o skrattar i hjäl mej Dålig kontroll, tur att inte karlarna hörde de

Ja vi försöker så gott de går Tredje försöket blir de nu o vi har sex som bara den Har inte haft i dag, men dagen/kvällen är inte slut än
    Har nog ÄL nu, har flytningar (ursäckta ) o har räknat så hott de går, med tanke på att min mens har ändrat sej så dom senaste månaderna! BIM vet jag inte riktigt, ska försöka räkna ut nu
  • MissHellen

11 eller 13 kanske jag har BIM(?)

• MissHellen

Oj, Glömde ju 11 eller 13 augusti

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 19:24:31 följande:
    jaa jag tycker det är bäst så...testade ju svag + med 3 olika tester förra månaden men sen kom mensen på BIM+8 och alla här inne säger de va ett tidigt missfall..men vet inte om jag vågar tro på de..kan ju vara så men jag förnerkar nog mest..va spännande..om ni har sex mkt borde de ju ta sig..så blev de iaf första gången jag blev gravid..hade sex från sista mensen tills jag plussade..:P *hållertummarna för er*aah du har kollat dina flytningar är dom sådär så du kan dra ut dom från fingrarna och de skapar en bro som dom säger?..
    Ja, Jag var ju oxå sen 8 dagar! Men jag fick ju minus några dagar efter BIM.. Men men, nu kan man ju inte göra nåe åt de!

Spännande o spännande vet jag inte, men jag HOPPAS Vore underbart med tredje gången gillt, häftigt!

Vaaaa? Nu hänger jag inte med..
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 19:25:51 följande:
    kör på med gubben din nu han kommer vara lyckligare än någonsin hahhaa
    Ja, Men han är ju inte hemma Måste nog vänta ett par timmar innan han kommer hem, han är o "jobbar" Men sedan slipper han inte undan, han kan får duscha innan om han är snäll

Han kommer nog bara o säga jaha när plusset kommer men dagen pyret vill komma fram kommer de nog en tår kan jag lova
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-07-26 19:34:01 följande:
    Jaaa klart du hoppas..ni kör ju oskyddat så de finns ju större chans då..lr aa 20% om jag minns rätt..men vi får ju hoppas att de blir nåt nu..hoppas de är nåt här oxå så vi får samtidigt skulle va mega kul..varför inte dushca med honom ?jaaa guud jag..då kommer de rinna tårar...off topic..men de finns en serie på Relity TV som vi har (viasat har vi) där finns de en serie som heter "birth stories" hhualigen va man grinar när man ser barnet komma ut..ser både äcklig,skrämmande men samtidigt underbart..att äntligen får ut den lilla hahah... =)
    Ja, Vi har ju kört o skyddat typ hela vårat förhållande, men nu har vi ju börjat försökt o skaffa smått Underbart vorde de! Tänk o vara gravid på julafton, hur underbart som hällst!

Ja, Men vi har bad kar, dessutom ska ju inte karlar bada/ duscha varmt när man ska skaffa barn, då simmar rackarna saktare

Jasså? De har jag aldrig sätt, vet inte änns om vi har den kanalen Men jag brukar titta på tv4 fakta (när jag kommer i håg de villsäga ) på förlossningskleniken eller vad de heter Oxå kul o se, nästan så man grinar
Svar på tråden Unga som längtar efter barn