Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

1984 skrev 2007-07-01 19:09:27 följande:
    Men hörni tjejer!!! Jag har ett svagt minne av att vi skulle ses nån gång i början av förra tråden?? =PHur blev det?Ska vi ses inne i stan nån dag? (Jag bor söder om Sthlm).
     jag skulle precis fråga samma sak..va skumt
    Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus
    Dredde skrev 2007-07-01 19:09:56 följande:
    1984 >> Tack! Jodå, min kropp är inte i lika bra fysisk form som innan, men sånt kan man ju leva med. Är rätt tungt att gå långt och så, men håller på att träna upp mig nu så förhoppningsvis ska jag bli så återställd jag kan bli i framtiden.Eftersom jag var/är 16 (fyller år om tre dagar) så tyckte precis alla att jag var för ung och att det inte fanns en chans att jag skulle klara av ett bra. Fick dagligen höra av min familj att jag var ett misslyckande och förstör allas liv om jag behöll barnet, så tillslut orkade jag helt enkelt inte mer. Nu går det upp och ner, vissa dagar är lättare än andra, men ingen ska någonsin bli tvingad till något sånt.
    usch va hemskt att din familj sa sådär...hade min mamma sagt så hade jag tagit mina grejjer å stuckit ...men de kan du ju göra snart å slippa se dom som tvingade dig till nåt sånt...
    va sa killen din då?
  • MariaOMarkus
    A flikka skrev 2007-07-01 19:13:32 följande:
    Bör oxå i... sthlms län iaf :P
    vart i sthlm län
  • MariaOMarkus
    Dredde skrev 2007-07-01 19:16:23 följande:
    Marylicious >> Jag klarar att leva med dom, men jag kommer aldrig förlåta dom. De flesta dagar går det bra, men under mina dåliga dagar klarar jag knappt av att se dom och de har bara sig själva att skylla. Min pojkän kände inte alls att han var redo för barn, och var helt förstörd i början. Men det blev bättre från dag till dag, och han beslöt sig för att stanna och stötta vilket beslut jag än gjorde. Han var även med mig under hela aborten, så det kändes skönt ändå.
    jaa de förstår jag helt klart att du inte kan..men va skönt att pojkvännen va med dig iaf =)
  • MariaOMarkus

nu har jag ätit en tallrik med grönskaer i ugn + skinka å sallad..nu äter jag  2 biskvier men är fortfarande hunrig
    om de inte blir plus imon då går jag till läkaren i veckan

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-01 19:31:23 följande:
    Marylicious - Jag brukar äta som en häst precis innan jag ska få min mens =/ men den här gången har jag inte kännt av hunger känner mig nästan lite illamående när jag tänker på mat (olikt mig).*Hoppas hoppas på att det blir plus*Du hade väl plussat? Eller minns jag fel?
    har plussat svagt svagt men jag vill ha ett starkt plus för å vara säker för min skull å min sambo..för han tror inte jag är gravid fast han vet att mensen är 5 dagar sen..*killarSkrikandes*  jaa jag är inte hunrig på mornarna då mår jag smått illa utan hungerna kommer på eftremiddagen/kvällen/natten..ännu värre..

va ligger du på,BIM+ ? å när ka du testa ?
  • MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-01 19:41:06 följande:
    Jag är på BIM +1, fick negatvit igår =( Men så länge mensen håller sig borta så har jag hoppet kvar =)
    jaa de tycker jag absolut du ska..själv är jag BIM+5 idag,fått svaga svaga + nästan så man inte ser dom (iaf på bild) men i verkligheten ser man dom..finsn bild i galleri..
  • MariaOMarkus
    Niccisen skrev 2007-07-01 19:52:24 följande:
    Hej tjejer!Vad duktiga ni är som fixat en ny trådHär har det shoppats i tre dagar så nu börjar pengarna på kontot att sina. *S* Eller i alla fall på pojkvännens konto, han betalade både IKEA och alla nya krukor och blommor som vi köpt. Bor i en totalt nerpackad lägenhet, men flyttar inte förrän om 20 dagarFick mensen i fredags, 2 dagar försenad, känns lite jobbigt och efter hur jag räknat ut är nästa ägglossning beräknad till fredagen den 13e ...Hehe... och som vanligt är det den period vi kan träffas minst, men snart så bor vi ju ihop. Ska bli sååå skönt.Mary: Jag hoppas verkligen att du får ett tvärsäkert positivt besked imorrn! Hållertummarna!Å hej får man väl säga till alla nya också
    wooho kul å shoppa loss på ikea 'fuskit ' jag vill oxå
    jaa jag vill verkligen ha de,börja bli otålig här.. jaa blir sambo är kul,flytta in hos min kille i fredags
  • MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-01 20:00:19 följande:
    Jag har varit gift i 4 år =0Vi har bott i villa i 2 år.Så jag har "glömt" hur det var att bo själv =)Men jag skulle absolut inte vilja leva utan min bättre hälft ;)
    jag vill bo i villa jag med men de blir inte föräns om 2 år
  • MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-01 20:04:22 följande:
    Vi har gjort i ordning ett jätte fint barn rum, målat ett STORT fint motiv, nu längtar vi så otroligt mkt efter en liten...Vi har typ köpt allt man behöver till ett barn + att vi fått en massa barnkläder (mina syskons barns gamla kläder) så de enda som vi saknar är en bebis och ett paket blöjor =P Allt annat har vi =)Ska lägga ut bilder på rummet sen när jag plussat =)
    jaa de måste du göra..va nyfiken jag blir =) vi får min sambos mammas lägenhet en 4a..å brevid hennes sovrum finns ett rum jag vill ha som barn rum sen (lr nu om jag plussar imon) måste uju va hur kul som helst å inreda och sådär
    nisv skrev 2007-07-01 20:01:12 följande:
    hejsan, brukar kika in lite då och då här, är det någon som har plussat än?=)
    AngelicaJ har plussat
Svar på tråden Unga som längtar efter barn