Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

A flikka skrev 2007-07-02 19:14:21 följande:
    Mary: Helt ärligt såååå....vet jag inte ^^. Är rädd för hur jag kommer reagera (med tanke på förra året :|)men visst vill jag ha barn.. absolut!! jag är bara skräckslagen :P.Men har inge särskilda saker jag vill göra i livet (t.ex resa, karriär osv) jag är nöjd med att bara vara en helt vanlig "svensson" med villa, volvo och hund lixom :P. Så varför inte skaffa barn nu lixom? Visserligen hade vi inte tänkt starta bebisverkstaden förrän våren 2008, men..ja. Nu är vi ju här.. och vi får se vad det visar imorn. Men bli inte rädda (OM det nu skulle vara plus) om jag inte skriker och hoppar av lycka.. utan kanske blir livrädd. Det JAG behöver isåfall är pepp och kramar för jag har ingen lust att gå igenom en abort till..
    jaa de ska du absolut få
    Längtar efter en liten i magen
  • MariaOMarkus
    Skrattande

tralalal va jag e uttråkad
  • MariaOMarkus

vi håller tummar å tår för oss som testar imon..för jag ska utnyttja min sista sticka innan jag ska till BM

så de såCool

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-03 10:12:54 följande:
    Mary, haha! Ja jag är bara 19 Visste du inte de? Så ung är jag väl inte
    nej jag visste inte (har du säkert dagt) men som du vet så e jag lite trög ibland

jag testar fortfarande välidgt svagt + men ska till BM imon då där ska de f*n ge mig en förklaring + göra UL lr VUL...annars komemr jag börja gråta på domSkrikandesLedsen

man kan ju inte få svaga svaga svaga + om man inte har HCG i kroppen väl ? :S
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-03 10:37:24 följande:
    Mary, Haha Ja, jag har sagt de Men man kan inte komma i håg allt!Jasså? Plus i dag oxå? Hmm, låter ju väldigt konstigt! Ska du ringa eller?Nej, Man har väl inge HCG i kroppen om man inte är med barn(?)..
    man kunde bara gå dit på morgonen å de tänmer jag göra imon..ska vara där tidigt tänkte jag..:P

nee man har ju inte de..
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-03 10:51:54 följande:
    Mary, Okej Då får du ju reda på hur de är i alla fall..
    jaa de ska bli skönt.. =)
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-03 10:59:13 följande:
    Du får tala om hur de går, påengång
    jaa de ska jag aboslut ta och göra måste ju uppdatera er
  • MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-03 12:56:30 följande:
    God morgon!Testade imorse men det var negativit fortfarande =(Känns som man ger upp =/ *kämpar hårt med att håll hoopet levande*
    håll hopper uppe så länge mensen är borta..

de försöker jag men nu ger jag upp..
  • MariaOMarkus

hur kändes dit utomhavandeskap?

• MariaOMarkus
    1984 skrev 2007-07-03 13:23:38 följande:
    Det började med magsmärtor, som blev starkar, de liksom högg till i magen, och sen så efter några dagar började jag blöda, åkte in på akuten för jag mådde skit dåligt.Jag va rätt lugn enda tills de började blöda, för då trodde jag att jag hade fått missfall (hade plussat 3 dagar innan).Men på akuten fick jag starka mediciner och blev hem skickad.Dagen där på så gick jag en KORT promenad med mina hundar och då kände jag hur ont det gjorde i magen och det kändes som om att skulle jag fortsätta gå så skulle jag typ dö. Så jag vände igen och gick hem försiktigt, åkte in till akuten igen för jag bara grät av smärta, fick dropp direkt, en hel del morfin.Och så fick jag typ göra 9-12 gyn undersökningar på 2 dagar, och sedan en natt (söndag) kom dom in till mitt rum och sa, nu ska vi operera dig, eftersom du fortfarande har så ont.Inget jag någonsin vill uppleva igen.Jag fick behålla båda mina äggledare, trots allt.Men det finns juh en risk att det kan hända igen.
    men OJ! att dom inte kollade då du va inne men ändå skönt du fick behålla dina äggledare,det är ju de viktigaste...
    jag är rädd att jag kanske har fått de lr att MF är på gång då jag testar så svagt hela tiden
    men jaa vi får se
Svar på tråden Unga som längtar efter barn