Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Marylicious skrev 2007-08-15 14:19:25 följande:
    Om jag va du skulle jag ta och prata md läkaren som skrivit ut medicinerna och förklara exakt hur jag mår och att jag inte går härifrån föräns jag fått ett bra svar och undersökning osv..sen tycker jag att du borde prata med din kille oxå och säga hur du mår över detta ,han kanske känner samma sak,att det är han det är fel på..sen kanske det inte är fel på nån av er utan att de bara ta tid (jag vet ju inte hur länge ni har försökt) eller så kanske ni ska ta en paus i barntillverkingen och fokusera er på varann så länge.de flesta blir ju gravid då de tänker på annat.. Men om de nu skulle visa sig att ni inte kan få barn ( kanske du inte vill höra just nu,men en uppiggande grej) är att ni kan adoptera..ni ger ett barn en andra chans i livet och ni får även chansen att bli föräldrar
    Oj så smart du låter Mary Helt rätt sagt!

Adoption har vi ju redan pratat om
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 14:21:48 följande:
    jasså..va bra..då ska jag fortsätta och inte prata nåt om barn jag klagar mest på mina minipiller till honom :P
    Ja, De funkar helt klart. I alla fall på min karl De tog inte så värst långt din häller haha

Nu har ju jag/vi inte haft nåe problem med piller i huvudatget.. Har ju bara haft korta perioder, iomed att jag inte tål dom. Men jag förstår hur du känner.
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 14:24:23 följande:
    jaa jag tycker de jag sa lät bra..får hoppas hon inte tar illa upp bara jaa precis,det är ju alltid en utväg lr va man ska säga då man försökt längemin föräldrar försökte 6 år innan min bror kom..tänk vilka besvkelser i alla dom åren..hua,nästan så man grinar (eller så är jag bara känslig idag )
    Ja, De lät kanon. Håller med om vart ända ord kan inte tro att nån skulle ta illa upp..

Jaja, Hua! Jag orkar INTE vänta i så många år. De vägrar ja.. Är din boro oxå adopterad eller "deras egen"?

Är du inte itresserad av dina "riktiga föräldrar" nångång? Du behöver inte svara om du inte vill så klart
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 14:25:17 följande:
    MissH hur lång tid tog de innan din sambo ville ha barn ?..jaa jag vet inte om jag tål dessa piller heller..får bröstspänningar av dom och de är ju inte trevligt då sambon vill kramas :P
    Ingen lång tid alls (fast de känndes som de just då )! De kanske togett par månader bara (2 eller 3 kanske) Så de kan man ju överleva

Okej, men de finns inge annat allternativ då? För mår jag dåligt av nått tänker jag inte äta de, tycker jag inte att du häller ska göra (?)
  • MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 14:29:46 följande:
    nej tror ingen vill vänta så länge,de gjorde ju allt som man kunde göra för att försöka få egna barn..min bror är oxå adopterad..nej jag är inte så intresserad av dom,visst man undrar ju och så ibland men just nu så skulle jag inte klara av att försöka hitta dom..vill ha ett mer stabilare liv först =)
    Okej, är han från samma land som dej eller? Hur många år äldre är han då?

Klart! Men du lite nyfiken? Vet du nått om dom i huvudtaget?
  • MissHellen

Mary, Okej Härligt o få en andra chans OCH ett syskon oxå!

Ojdå, Var inte miningen att de skulle bli så kännsligt.. Sorry! Men jag hoppas en dag att du känner dej manad o söka upp dom, om du känner för de alltså så klart!

• MissHellen
    Marylicious skrev 2007-08-15 14:43:22 följande:
    ja visst =)det är lungt..fråga va du vill,jag har berättat för så m¨nga så de är inge nytt =) fråga om du är nyfiken
    De låter bra de Nyfiken som man är haha
  • MissHellen
    LL123 skrev 2007-08-15 14:55:07 följande:
    Hej nu är jag med! =) /Linda
    Du hitta hit
  • MissHellen
    LL123 skrev 2007-08-15 15:04:35 följande:
    Japp jag gjorde det! äntligen nått som jag kan roa mej med medans jag jobbar! =)
    Haha, Jag roar mej här hela dagarna, när jag inte ha nåe annat o göra
  • MissHellen
    LL123 skrev 2007-08-15 15:15:24 följande:
    nä jag är ju tjej som kan göra två saker samtidigt.. =) jobba å surfa
    Själklart
Svar på tråden Unga som längtar efter barn