Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

MissMary skrev 2007-09-23 19:24:53 följande:
    jaa klart jag gör de gick bara bra..nu är han å handlar sig lite mat till jobbet imon..å jag e uttråkad till max..vet inte va jag ska hitta på...duscha kanske..hmm.. :P
    Självklart

Haha, Okej! Men är de ett bra "objekt" då eller?
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-23 20:43:06 följande:
    jaa jag hoppas på de: P men han e dålig på att skriva på msn och man vill ju inte va den som skriver jämt och verka efterhängen lixom.. :P
    Haha, Nä! han får inte tro att de är desperat Haha, nejdå! Men snart kommer han fångas av din charm
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-23 21:51:12 följande:
    nej men precis..pratade med han nyss igen å sa då att "du frå gärna skriva och de skulle han ..DAAAH!han heter ELias föresten...de namnet diggar jag
    Haha, De låter ju LOVADE
  • MissHellen

Go morron brudar Ännu en dag o är på toppen humör! Skolan som vanligt, vilket känns bra fortfarande
    Vad har ni för planer i dag då?

Mary, Jag håller tummarna

TRIICANA, Grattis
    Vi håller på för fullt o bakar vi Har inte käkat nåe piller innan, men är i full gång med verkstan nu!

• MissHellen

Haha, Tjejer! Ni är allt för roliga Stackars Tom igetligen haha!

Har du pratat med han då?

Har alla andra för sej?

• MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-24 16:36:26 följande:
    varför är de synd om han..han får ett nytt charmtroll på msn :P haahhaneejhan har inte varit inne..ska hålla er uppdaterde då vi pratat
    Haha, En helt främmande (desperat )människa ploppar upp Nejdå, Klart att han blir glad

Ja, Klart att du måste uppdatera oss, annars går de ju inte
  • MissHellen
    MissMary skrev 2007-09-24 16:42:20 följande:
    hahaha..desperate är man väl lite de ska man ju inte ljuga om..men man vill ju ta de lungt på samma gång men har lite kontakter med killae skadae ju ingen självklart kommer jag uppdatera er
    Nej, men jag skämta ju bara Klart att han blir glad, varför skulle han inte?

Haha, Fegis! Skriv nu
  • MissHellen
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2007-09-25 18:08:05 följande:
    Hej hej, får man vara med här?
    Självklart Välommen!

Hur äre med alla andra bruttor i dag då?
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-09-25 12:25:23 följande:
    Hon är helt otrolig! :) Blev rörd som fan av det där klippet.. :PFörresten, någon som har nån film att rekomendera till mig? Är sjuk och behöver tidsfördriv när älsklingen är på jobbet!
    Jag ÄLSKAR att de på film, jag är en så kallad filmoman haha! Vad gillar du för film då?
  • MissHellen
    AngelicaJ skrev 2007-09-25 21:13:46 följande:
    Jag är också filmoman.. Kollar på film varje kväll innan vi ska sova =) Igår såg vi Bridge to Terabithia den var sådär. Annars gillar jag nya beck filmerna, men kan inte få för mycket av Gunvald Larsson :P
    Haha, Jag ÄLSKAR Gunvald Larsson han är grym!
  • MissHellen
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2007-09-25 19:56:53 följande:
    Tack tack.... med mig är det helt okej idag, har lite huvudvärk tyvärr då. men annars bra.
    Hua, Huvudvärk är aldig kul

Kan du inte berätta lite om dej själv Kul o veta!
  • MissHellen

Miika, Kul att du vill dela med dej lite Var är du i från då?

Jaj, Nja kul kan jag inte kalla de. Har opererat tån Men smäre kan de bli Själv då?

• MissHellen

Go morron brudar allt bra i dag?

Välkommen RockOlga o Unbornchild

Liiv, Haha ja Gunvadl är riktig het men de är han ju i värkligheten oxå Mår du bättre i dag?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn