Hur definerar du "otrogen"??
jag har nog varit känslomässigt "otrogen"... men vem har inte tänkt på någon annan kille någongång?? hur definerar du otrohet?? kyss??
jag har nog varit känslomässigt "otrogen"... men vem har inte tänkt på någon annan kille någongång?? hur definerar du otrohet?? kyss??
kyss = otrogen JAAA
Jag hade iaf INTE tyckt att det kändes helt bra om min make kysst någon annan.
Det hade varit "lättare" om det höll sig vid en kyss och att det inte gått så långt som till sex.... men min definition på otrohet går nog vi kyssar!
Allt handlar ju om intentionen bakom handlingen.
Om en kille på en fest helt oväntat trycker upp mig mot väggen och kysser mig kanske jag kysser tillbaka innan jag hinner reagera som jag borde. Då tycker inte jag att det är otrohet.
Om jag däremot flirtar med samma kille innan, får honom att tro att jag är singel och ledig och villig och allt det där så är det jag som gjort fel.
Min definition är:
Allt det som du inte kan berätta för din partner eller skulle göra med honom brevid.
Anonym (linn) skrev 2007-07-01 20:38:59 följande:
Min definition av otrohet är om man antingen gör något för att attrahera en person annan än ens partner eller om man rent faktiskt gör något som vanligtvis är reserverat för relationen, som sex, kyssar, cybersex o.s.v.
Anonym (Vad?!) skrev 2007-07-01 20:44:50 följande:
Jag fyllehånglar med tjejpolarna..min sambo vet om det. Vi anser inte att det är otrohet. men om jag däremot skulle hångla eller kyssa en man så är det otrohet. Eftersom jag är hetro. Samma sak gäller min sambo, KYSS är OTROHET i våra ögon!
Anonym (Vad?!) skrev 2007-07-01 21:01:38 följande:
Skulle jag tycka att det kändes helt okej om min partner gjorde motsvarande? Om svaret är ja=inte otrohet och om svaret är nej=otrohet.
Fysisk otrohet: En kram kan jag räkna som otrohet.. det finns ju olika sorters kramar om ni förstår vad jag menar..
Psykisk otrohet: Flirta
Går vi en kyss för vår del. Själv har man ju tittat och tänkt på vissa lite extra ibland, men inget mer med det. Herregud, det är nog alldeles normalt.