Sömnproblem
har du någon aning om vad det är som gör att duhar svårt att somna? hur länge har du haft det?
har du någon aning om vad det är som gör att duhar svårt att somna? hur länge har du haft det?
har man små barn så brukar man även ha sömn problem. mer eller mindre. :)
okej. men vad har du för kvälls rutiner då? mycke frisk luft ska vara bra o at ta ett varmt o avkopplande bad.
jag vet att det är svårt att vara en bra mamma om man inte får sova. men jag tror att du är det i alla fall. brukar du ha barn vakt någon gång så att du får vila up dig?
så kan det mycket väl vara. hoppas det löser sig för dig. tänk lite extra på hur din vardag ser ut o försök hitta något som får dig att slappna av o släppa allt. jag är en sån som ligger o tänker på allt mellan himmel o jord när jag ska somna. slapnar av genom att ta ett varmt bad med ljus. ex.
ångest o tanken måste sova gör att man inte kan somna. då blir man stressad. låter som om du inte kan slappna av. har du provat någon avslappnings musik? har själv aldrig provad något sådant men det finns. du ska inte ta något för det så länge du ammar. det förs ju över i mjölken.
tycker att det lät väldigt klokt. :) man måste lägga om vissa saker i bland. försök att ägna dig åt dig själv i på kvällarna o bara vara.