bubbel i magen m.m??!!!
Någon mer än jag som fått en mage som låter kurrar/bubblar extremt mycket. det blir mer och mer för varje dag. magen ska väl inte kurra om det är bebisen?
Vet inte om det var bebisen jag kände i början av veckan men det kändes som en ål i magen. det har jag inte känt igen men därimot har jag då och då känt som bubbel i magen när jag sätter mig ner. Är inte gasig i magen så blir lite fundersam över vad detta kan vara. Det spänner lite i magen oxå. Sen har nog magen skjunkit något eller jag tycker det ser ut så.
Tidigare idag var jag tvungen att ta ut och titta på bebiskläderna jag köpt och bara storgrät för jag är så rädd att något har hänt. Har rutinUL om en vecka och blir ledsen av bara tanken att jag ska gå dit. vet att de flesta graviditeter går bra. har sett bebisen två gånger redan en gång i vecka 8+4 och en gång i vecka 11+6. båda har varit bra och visat en frisk bebis och ett hjärta ticka på i full fart. Innan denna graviditet fick jag ett tidigt mf vet inte om det är det som gör att jag är mera orolig och ledsen.
Vill så gärna glädjas över bebisen och att jag är gravid. kunde det tidigare i graviditeten men nu känns det förjäves på något sätt. Drömmer massa mardrömmar att bebisen inte lever längre eller att den är född men sedan dör direkt och allt känns så verkligen när jag vaknar. Får inte tag i min BM o vill inte ringa KK en gång till för dom är så jävla otrevliga så man blir ännu mera ledsen. Vet ju att riskerna att något ska hända inte är mer än 1-5% vilket är mycket litet, men det hjälper inte...
![]()