• paula26

Hinnsvepning?

Hej.. jag gjorde en hinnsvepning idag.. började blöda lite redan hos läkaren? fick lite värkar på dagen.. men ingenting sedan dess.. vad tror ni .. kan man testa färdknäppen efter en hinnsvepning? eller är det risk för infektion om man blöder lite?

• paula26

Jag är i vecka 39, o läkaren valde att göra en hinnsvepning på grund av att jag har grav diabetes.. jag bara hoppas att jag vaknar mitt på natten o har jävligt ont konstig man är egentligen? längtar efter smärta

• paula26

Vilken tur du hade.. men startade det samma dag eller ? jag vet att ingen kan tala om för mig när eller om en hinnsvepning startar just min förlossning.. men det är ju kul att jämföra?.

• paula26

Vilken tur du hade.. men startade det samma dag eller ? jag vet att ingen kan tala om för mig när eller om en hinnsvepning startar just min förlossning.. men det är ju kul att jämföra?.

• paula26

Det verkar ju som om det fungerar ganska bra med hinnsvepning om man är lite öppen? jag hopas verkligen att jag också sätts igång idag. I natt hade jag inga känningar (sov hela natten) på morgonen så kom det mera slemmig blodblandat någonting , o märkte även att det var färsk blod i detta.. i går kväll var jag ute o promenerade mer en en timme ..idag tror jag inte att det blir mycket promenad, för att det regnar ganska kraftigt.. men jag får väll dansa lite salsa inomhus lycka till alla er andra som också sitter o hoppas

Svar på tråden Hinnsvepning?