Inlägg från: mysrester |Visa alla inlägg
  • mysrester

Omanligt att vara född i Juli

Nu är vi inne i Julimånad, oftast den mest behagliga tiden på året!

Folk som har födelsedag firar med jordgubbstårta och annat smaskigt. Men - vilka är det som firar födelsedag i juli då? Jo, främst kvinnor. Det är nämligen omanligt att vara född i juli. Hade jag varit man och haft födelsedag då så hade jag hållit det hemligt.

Alla killar jag känner som är födda i juli (eller andra sommarmånader) är småfula och fjolliga. Riktiga män är födda på höst, vinter och vår. Så det så.

En gång låg jag med en man som var född i juli (det visade sig först efteråt, annars hade han aldrig haft den turen) och det var kasst. Medan februari och november grabbar är bäst i sängen.

Har någon någonsin sett en snygg sexig man vars födelsedag är i juli? Inte jag.

• Svar på tråden Omanligt att vara född i Juli
  • mysrester

Men han kanske hade blivit kidnappad som bebis och hans kidnappföräldrar hittade på ett nytt födelsedatum åt honom. Han var säkert en februarihunk påriktigt.

• mysrester

Min vän Jonas är född i Juli. Trevlig kille och så, snygga magrutor och snygg frisyr. Men han är kvinnligare än jag för fan.

• mysrester

Biker, fan, kan du inte gå in i nån myndighets arkiv och ändra hans födelsemånad till mars eller nåt? Och sedan uppfostra honom i tron om att han är 4 månader äldre, då blir han inte fjollig om hans födelsedagar firas på vårvintern istället för juli.

• mysrester

Ja. Ge honom en Batmantårta i mars istället.

• mysrester

Listo, ja tack för att du bekräftar min teori!

• mysrester

Plutto, det gör han säkert.

Svar på tråden Omanligt att vara född i Juli