• mysrester

Omanligt att vara född i Juli

Nu är vi inne i Julimånad, oftast den mest behagliga tiden på året!

Folk som har födelsedag firar med jordgubbstårta och annat smaskigt. Men - vilka är det som firar födelsedag i juli då? Jo, främst kvinnor. Det är nämligen omanligt att vara född i juli. Hade jag varit man och haft födelsedag då så hade jag hållit det hemligt.

Alla killar jag känner som är födda i juli (eller andra sommarmånader) är småfula och fjolliga. Riktiga män är födda på höst, vinter och vår. Så det så.

En gång låg jag med en man som var född i juli (det visade sig först efteråt, annars hade han aldrig haft den turen) och det var kasst. Medan februari och november grabbar är bäst i sängen.

Har någon någonsin sett en snygg sexig man vars födelsedag är i juli? Inte jag.

• Svar på tråden Omanligt att vara född i Juli
  • No way
    mysrester skrev 2007-07-02 21:41:01 följande:
    Ja. Ge honom en Batmantårta i mars istället.
    Får göra det
  • listo

Jag har osedvanligt god smak, och jag har aldrig lägrat en juli-karl, så du har förmodligen helt rätt!

• mysrester

Listo, ja tack för att du bekräftar min teori!

• SeTa

Fan, jag visste inte ens att karlar kunde vara födda i juli.
    Det funkar väl inte??

• plutto

Min pappa är född i juli. Har födelsedag idag faktiskt...

"Born the 4th of july" ni vet...

Och han är nog ett undantag i omanlighet i så fall... Han har rejält med hår på bröstet och skägg därtill. Han har jobbat som militär och självklart är han jägare! Dessutom är han en hejare på att meka med grejor, dra el och fixa vvs.

Å andra sidan vet jag ju inte om han klär ut sig i fjollkläder på kvällarna...

• mysrester

Plutto, det gör han säkert.

• lövet2

Hmmm ...
    Sexig byggnadsarbetare med hår på bröstet och mängder av muskler - född i juli! Min man kanske är undantaget som bekräftar regeln?

• BimBim o Knorrans Mamma

Hmmm. kan stämma!
    Men jag fyller år idag!
    och jag är jäääävligt snygg OCH bra i sängen. Dock kvinna. hahah <---- ironi om ni ej fattade det

(¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Smelliot

Jag tycket att min man är snygg, sexig och framför allt manlig o han fyller år 3 Juli..

Svar på tråden Omanligt att vara född i Juli