Inlägg från: Busungarnas mamma |Visa alla inlägg
  • Busungarnas mamma

Tips till dotterns rum!

I våran sons rum har vi en byrå som har både lite större och lite mindre lådor, i den går det in en hel del leksaker, den är verkligen smidig och bra på alla sätt.

I en låda finns det pussel, en låda brio järnvägen, en låda med lego, en med bilar, en med "gubbar" en med målargrejor, block, pärlor mm, plus att det är ett skåp som är tvådelat, därinne har han böcker och cd-skivor.

• Busungarnas mamma
    Grus grus skrev 2007-07-03 13:49:18 följande:
    Jaha, en sådan! Vad smart att ha den till leksaker och så! Det hade jag aldrig kommit på!
    Det tog en stund innan jag kom på det också
    Den stod i vårat förråd, så jag blev glad när jag fick den idéen

Nu har jag tänkt att måla om den, kanske vit?? Eller är det synd tror du?
  • Busungarnas mamma
    Grus grus skrev 2007-07-03 14:00:33 följande:
    Det beror ju på lite hur resten av rummet ser ut, men om jag får vara väldigt ärlig nu, så tänkte jag faktiskt att om man målade den vit och köpte andra knoppar till från kanske ikea eller indiska, skulle den bli väldigt tuff! Inte för att den är ful som den är nu, hoppas du förstår hur jag menar. Den hade kanske blivit lite mer barninspirerad då.
    Ingen fara
    Det är precis vad jag har tänkt
  • Busungarnas mamma

Jag ska till IKEA nästa vecka, då ska jag handla knoppar

De som du visade var fina, blir nog jättebra om du byter de på garderoben också!

• Busungarnas mamma

De bordet och stolarna som Felix har i sitt rum, är det de ni har tänkt till eran dotter??
    De är köpta på IKEA i alla fall.

Svar på tråden Tips till dotterns rum!