• LizJo

För er som är intresserade av att bli äggdonatorer.

Hej alla ni fantastiska människor som har funderat på att bli donator.
    Undrar om det finns någon som skulle tänka sig att bli privat donator eller göra en korsdonation???

Skriv några rader varför ni har funderat på det och vad som gör att ni vill genomföra en sådan fantastisk insatts för alla som inte kan få barn på naturligt sätt.

• Svar på tråden För er som är intresserade av att bli äggdonatorer.
  • louice80

Jag har själv ett donatorbarn (DI) och har alltid tänk att ge tillbaka den Gåvan vi har fått
    har legat med planer att donare ägg.

mamma till viktor
  • LJF

Familjen P
    Gräva rabatter och köra grästrimmer sånt gör inte jag. Jag har en rygg som är lite taskig i vanliga fall, fick foglossnig första gången när jag åt p-piller så det har jag inte gjort på många år (förutom i samband med donationen då). Hade jag gått på sjukgymnastik hade säkert min rygg varit i mycket bättre trim än den är. Men jag hade nog tur med donationen jag hade inga biverkningar alls av hormonerna, däremot mådde jag inte så vidare bra efter donationen fick nog en liten infektion men med medicin blev jag bra fort.

• Familjen P

Då kanske jag törs prova iallafall. *ler*

• Fiaflopp
    Familjen P skrev 2007-07-07 07:44:01 följande:
    Då kanske jag törs prova iallafall. *ler*
    Det tycker jag verkligen du ska göra om du vill det....ni är underbara,finner inga ord för att bekriva vad detta betyder för oss som behöver er...
  • Familjen P

Vill vill jag. Ska kolla om jag duger...

Har en släkting som inte produserar egna ägg och fick fara till Finland (gjordes inte i Sverige då) för att kunna få barn. Det var då iden och önskan att donera väcktes hos mig. Jag har tidigare även funderat på surrugatmamma men den tanken har jag skippat...

• Bei Bei

Jag har funderat på det ett tag, men vill läsa mer, få veta mer & framförallt hinna få klart barn själv först.

♥ Ronja ♥
  • Fiaflopp
    Familjen P skrev 2007-07-07 08:04:12 följande:
    Vill vill jag. Ska kolla om jag duger... Har en släkting som inte produserar egna ägg och fick fara till Finland (gjordes inte i Sverige då) för att kunna få barn. Det var då iden och önskan att donera väcktes hos mig. Jag har tidigare även funderat på surrugatmamma men den tanken har jag skippat...
    Så länge du inte har genetiska jukdomar så duger du säkertFlört
  • Familjen P

*S* Det har jag faktiskt kom jag på... Eller, det är ingen sjukdom utan ett handikapp. Duger man om man är dyslektiker?

• Bubban81

Jag skulle gora det om jag fick rejalt betalt - vet ngn hur mycket man far i sverige?

Svar på tråden För er som är intresserade av att bli äggdonatorer.