• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • Dulia

Becca, vi får nog kämpa hårt för jag har sett andra sollentunatrådar dö men nån gång måste vi lyckas Vi får jobba hårt med marknadsföringen!!!

• Dulia

Fem personer redan är väl inte illa Nu blir det ju vad vi gör det till

Hej 5088 och Ankan1982, er har jag inte pratat med tidigare här på fl.

Hej Camilla, dig har jag pratat med tidigare

• Dulia

Har ni några förslag på roliga saker som man kan hitta på i Sollentuna? Finns det några stora, roliga lekparker? Själv tror jag att Bögs gård kan vara roligt att besöka en solig dag. Tyvärr kan jag inte gå dit med min man då han är allergisk mot pälsdjur.

• Dulia

Hej Jello, ja jag är föräldraledig sedan 2 mån ca. Jag har en dotter på snart 2 år och en dotter som är 5 veckor.

Hej Tesla!

• Dulia

Leia och Maria, hej

Pga av mitt arbete vill jag inte skriva ut var exakt i Sollentuna jag bor men jag kan avslöja så mycket att jag bor tillräckligt nära jästfabriken för att känna av lukten när vinden blåser åt vårt håll Jag har ju redan skrivit tidigare hur gamla mina tjejer är, en född aug -05 och en född för 5 veckor sen, 31/5 -07

• Dulia

Bess, hej

Jag har bara träffat två irl så detta ska bli spännande

• Dulia

Titta vad många vi börjar bli

GoåGlad, gympatjej och issa98, hej

GoåGlad, vad mysigt att vara gravid. Jag saknar min mage så och skulle gärna göra om min förlossning

• Dulia

Becca, det är fritt fram för vem som helst att göra vad som helst

• Dulia

GoåGlad, jag var också less på min mage på slutet men nu tycker jag att den var så underbar

Svar på tråden Sollentunamammor!!