• Dulia

Sollentunamammor!!

noodle, ja det är ju ett problem. Jag vet inte riktigt hur vi ska lösa det när Alma inte längre vill sitta kvar i liggdelen Fundersam Jag tror att vi under en tid kommer använda oss av två vagnar tills hon kan sitta framåt.

• Dulia

Modesty, jag tror jag har fyllt i att vi önskar plats åt Alma den 1 aug men dom skolar ju in barn tillsammans ändå så det spelar nog ingen större roll.

• Dulia

Issa, snurra på bröstvårtorna har jag hört kan göra underverk ;-D

• Dulia

Hej! Det har blivit lite sämre fart i tråden på sista tiden. Kanske beror på att Camabo inte är här? Jag har inte varit inne så mycket eftersom maken varit hemma men nu jobbar han igen Hade varit trevligt att få ha honom hemma ett tag till.
    Nu är det bara 1 vecka kvar tills Bianca börjar på dagis igen. Då lär jag ha hur mycket tid som helst över

• Dulia

Nisa, grattis till bebis!!!

Becca, grattis på födelsedagen!!!

Camabo *viftar febrilt med en varningsflagga* Även fast jag haft en väldigt jobbig sommar och även fast jag ibland har funderat över vad vi egentligen har ställt till med så går jag ändå och lägger mig i vetskap om att jag har två fantastiska tjejer här hemma så varje dag ger mig något att skratta (och gråta) åt Bianca har också lugnat ner sig och Alma har nu inte blivit "misshandlad" på två veckor. Trevligt va?!

GoåGlad, värmeutslag brukar vara lite större än små prickar tror jag och det är väl rätt vanligt att dom har hormonprickar. Alma hade en hel massa när hon var lite mindre.

5088, välkommen hem!

• Dulia

Camilla, jag har varit lite rädd jag också
    Ja när Bianca börjar på dagis kommer jag ju inte ha något att göra på dagarna

• Dulia

skydiver, välkommen!!

Bianca har feber så idag är vi hemma och tar det lugnt. Båda barnen sover och jag har all tid i världen till att göra annat och så sitter jag här...

• Dulia

AnkFisk, alla barn som föddes i juli kommer få barnbidrag nu i aug men det kan ta lite tid. Alma föddes den 31 maj och vi fick barnbidrag utbetalt i slutet på juni så dom båda barnbidragen kom inte samtidigt. Och precis som Krodan skriver så är det 100 kr i flerbarnstillägg
    Jag har faktiskt inte skrivit när det började exakt med Biancas värsta svartsjuka men det har nog varit lite hela tiden som sen blivit värre och värre. Jag tror det var när Alma var 3-4 veckor som Bianca började slå henne hårt. Det var nog i samma veva som min man började jobba igen.

Svar på tråden Sollentunamammor!!