Inlägg från: GoåGlad |Visa alla inlägg
  • GoåGlad

Sollentunamammor!!

Hej hej . Ja här är en till från Sollentuna.. men jag har ju inte blivit mamma ännu ( bf 17 juli). Det finns faktiskt en tråd som det fortfarande är liv i ,

Norrorts Mammor i Juli? , där det både rör sig blivande mammor i norrort och dem som redan har barn men som väntar tillökning. Vi har träffats några stycken ur den tråden. Men fler behövs säkert för att hålla igång det hela så jag hoppar gladeligen in här oxå Glad. Beccagrodan har jag ju pratat lite med men inte er andra tror jag.

Vi hörs vidare då.Glad
  • GoåGlad

Jo.. det stämmer Beccagrodan.. Men den tråden har utvecklat sig lite så det är ju mammor som redan har och väntar både i juli o augutsti.. Men jag sprider vidare...Glad..

• GoåGlad

Dulia- njaa.. tyvärr är jag rätt så less på min gravida mage nu.. och vill inget hellre än att min bebis tittar ut. Men jag antar att jag efteråt inte kommer förstå varför jag var så less på denFundersam

Kort presentation- Jag är 30-år, väntar som sagt mitt första barn när som helst nu(bf 17 juli) bor med min man och två katter i Kärrdal...mycket nära BeccagrodanGlad( som jag ännu inte träffat). Är hudterapeut och ser fram emot att träffa fler mammor i Sollentuna eftersom jag inte känner nån här.

• GoåGlad

Edsbergsparken eller nere vid Edsviken är väl bra... Jag träffade sist ett gäng i Hagaparken ( är ju inte i Sollentuna men..) och det var ett riktigt bra ställe kom vi på. Lätt att ta med barn, man kan både köpa fika billigt och ta med eget, bra promenadställe oxå.,,Glad

Jag är gärna med på en träff men hoppas ju lite på att jag ska föda strax...haha Men om inte lillen vill titta ut i tid så är jag med.

• GoåGlad

AnkFisk- kul med en till som väntar smått nu.. jag väntar den 17:e och är hur less som helst på att väntaFundersam. Men som sagt med en kul sollentunaråd känns allt mycket lättare.

• GoåGlad

Issa98- njut så länge du inte känner dig less Glad

• GoåGlad
    HemlisJag måste avlägsna mig nu.. men jag följer upp tråden i morgon..
  • GoåGlad
    Kul att tråden håller idag med. Jag hoppas ju lite att jag ska föda barn innan den 19:e så jag får nog följa med nästa gång. Glad

Sollentunalista:
    Siljelin, Viby, dotter Jessica 070604
    Krodan, Rotsunda dotter Angelina 050508 och dotter Athena 061219
    AnkFisk, dotter Hanna 0504 och bf 070721
    BeccaGrodan, Kärrdal, son Alvin 070103
    Bess, Helenelund, son Algot 070214
    Tesla, Edsberg, dotter Elvira 061202
    Dulia, dotter Bianca 050813 och dotter Alma 070531
    GoåGlad, Kärrdal, bf 070717
  • GoåGlad

God förmiddag . Kul att det är såå många här nu. Är det Beccagrodans förtjänst tro Flört.
    Igår lossnade en bit av min slemmis och jag började äntligen tänka att det kanske är nåt på g snart.. Men inte då...Har haft en superlugn natt med inte så mycket som en sammandragning ens... Typiskt. Bebisen verkar inte ett dugg intresserad av att komma ut tidiagre än beräknat.
    Kanske blir så att jag kan följa med den 19:e i alla fall FundersamGlad. Går jag över så kan jag ju få gå ända till den 31 juli om det vill sig illa.

• GoåGlad

Va kul att aktiviteten håller i sig här.. Ja inget mer har hänt här i alla fall, inte ens en sammandragning. Fundersam Men skam den som ger sig. Har gjort en liten bilutflykt med maken idag, till Babyland bla.. Blev dock bara en amningsbh inhandlat.  Orkar inte gå så långt för fötterna är så svullna och gör ont och trycket neråt är enormt. Känns som ungen ska trilla ur så fort jag ställer mig upp.
    Tycker det vore skoj att ses oxå men jag törs inte riktigt planera in nåt. Allt får ske spontant och med kort varsel. Men vem vet.. föder jag inte barn på fre såFlört..
    Det är i alla fall kul med en aktiv sollentunatråd.Glad

Svar på tråden Sollentunamammor!!