• Armino

Sollentunamammor!!

Ååååååååååååå!! Jag har så tråkigt!!! SÅÅÅ tråkigt!  Jag sitter på mitt tråkiga telefonjobb och lyssnar på tråkiga människor som är tråkigt snuskiga och som tråkigt nog inte fattar vinken när jag slänger ut dem. Och jag har tråkiga kläder och tråkigt hår. Tråkiga skor och tråkig väska och tråkig hjärna också! Blä!

Det man inte minns, har inte hänt.
  • Armino
    Siljelin --> Jag tror att de "blöjbadbyxorna" som finns på coop, ica mm bara finns i större storlekar. Vi kollade på Ica på såna till Armica och de fanns bara från 10 eller 12 kg tror jag. Men de borde ju ha badbyxor att köpa på Vattenhuset. Jag läste precis på deras hemsida att man måste parkera barnvagnar utanför så ta med hänglås om du tar vagnen med dig! Om du inte hittar några så har jag ett par till Armica som du kan få låna. Sen kan du ju lämna dem i receptionen så tar jag dem när jag kommer dit kl 11.30

Frediza --> Var ska ni på bröllop nånstans? Vi ska också på bröllop på lördag. I Nacka. Ha ha ha! Vad kul med bajs i stereo Skrattande
    Det man inte vet, har man ingen aning om.
  • Armino
    Frediza --> Wow! Det lät faktiskt jättefint! Ja, det bröllopet vi ska på ska också hållas utomhus så jag hoppas också på fint väder. Och dessutom får man inte ha barnvagnar med sig in i lokalen sen på middagen så jag vet inte hur vi ska göra med Armica. Det känns ju lagom kul att lägga henne att sova utomhus Fundersam Det får nog bli så att jag åker hem tidigt med Sköldpaddan så får Jörgen festa hur mycket han vill. Men det passar bra för då har jag ju en hållhake på honom om jag skulle vilja ha en gentjänst nån gång
    Det min man inte har i huvudet, får jag ha i benen.
  • Armino
    5088 --> det låter som en bra idé. Det ska jag också köra på! Fast när jag var med Christine på Williams babysim så hade de speciella "bord" som man kunde lägga bebisarna i medan man duschade. Men för säkerhetss skull så kan det ju vara bra att at med stolen. Jag och Armica ska på babysim imorgon med fotografen mamma som släptåg. Jag undrar hur det kommer att gå... om hon kommer att kunna hålla sig ifrån att kommentera och "hjälpa till"... Fundersam
    Det ordnar sig aldrig.
  • Armino
    Siljelin --> Mina är nog i stl 62. Och de får du nog inte tag i förän jag kommer hem vid 23 ikväll. Det är iofs helt ok att komma förbi då men du kanske ska i säng tidigt? Det är även helt ok att komma förbi imorgon bitti.
  • Armino
    5088 --> Å, den pajen är supergod! Pappa har haft den på nån av sina kräftskivor och den var mycket uppskattad. Nej Jörgen ska inte med. Han  ska ju vara marsalk på bröllopet imorgon så han ska vara på plats redan kl 9 på morgonen och bära stolar och flytta bord och sånt.
    Det som göms i snö är ofta skit.
  • Armino

Men alltså... En kanske dum fråga: Jag har köpt badbyxor för spädbarn på PoP. Och då sätter man alltså bara på dem utan blöja under? Eller sätter man på blöja och sen badbyxorna?

Det som inte härdar, det stärker.
  • Armino
    Becca --> Tack! Jag tror att jag tänker för mycket ibland. Och då får man ju hjärnsläpp Skrattande Så de badbyxorna är alltså deignade att hålla kiss och bajs inne? Eller är det kanske bara bajs? Det känns som om kisset kommer ut i vattnet i alla fall. De är ju inte supertäta, badbyxorna.
    Det som inte dödar, det mördar.
  • Armino
    Dulia --> Jag förstå vad du menar. Det är liksom nåt tjockare material de där badbyxorna. Inte sånt där tunt som baddräkter är gjorda av.
  • Armino
    Krodan --> Jag ska ta med en sån där näsnypa som de som dansar vattenbalett har för säkerhets skull
Svar på tråden Sollentunamammor!!