BeccaGrodan--> Så det blev en lyckad utekväll då? Kan ju vara skönt att prata om nåt annat än amning och blöjor och umgås med nån annan än en som bara kan säga "Ampfff burlulräääää"
Krodan --> Jag har alltid vidhållit att jag aldrig varit en typisk 14is. Men förra helgen kollade vi på en film som vi spelade in en gång när jag hade fest uta på mitt landställe på Ingarö precis efter att vi tagit studenten (samma ställe som vi var på i 8:an. Eller 9:an. Eller när det nu var... Visst var du med då?) Hur som helst så var vi väl 10, 11 stycken och alla var verkligen hur 14isaktiga som helst! Jag med. Visserligen var vi fulla men det spär ju bara på 14isheten. Bland annat ser man Camilla gå omkring och skrika "Meh! Filma inte bara mig hela tideeeeen!!!!! Gud vad jobbig du eeeeeee!!!"
Vad skönt att få medhåll. Jag får alltså gnälla om svärmor. Fast egentligen är hon rätt snäll. Hon har stickat kläder och sytt filt till Armica som är
så fina! Annat är det med svärfar vars enda kommentar när han fick veta att hans äldste son skulle bli pappa var "Jaha, så du ska inte plugga vidare utomlands då?" Japp. Ni läste rätt. Dessutom tycker han att det är mitt fel att Jörgen hoppade av sin första utbildning. Sen är är mitt fel att vi alltid åker hem så tidigt när vi är på middag hos dem. Därför vill han helst inte att jag är med på middagar, födelsedagar, jul och andra högtider och ringer och säger "Hej Jörgen. Vill
du komma på middag?" eller "Vill
du förlja med till Mallorca?". Han gillar inte att Jörgen åker med till min släkt på jul utan vill att han ska vara hemma hos dem hela dagen. Även fast de inte gör nåt speciellt och knappt umgås då. Han tycker även att vi inte tar bra hand om våra katter. Ebony åt en gång upp en ekorre och då tyckte han att hon skulle avlivas. Asrael var ju borta i 3 månader och det var pga att han var uttråkad hos oss. Själv har han aldrig haft ett husdjur i hela sitt liv... Han har sedemera sagt till Jörgen att den enda i min släkt som han gillar är min pappa. Dessutom är han smygrasist.