Sollentunamammor!!
Armica bidrar med ta-i-och-bajsa-så-man-nästan-blir-blå-i-ansiktet-grymtning. Och min styvsysters son William bidrar med jag-koncenterar-mig-på-den-här-intressanta-saken-så-stör-mig-inte-gnyende ![]()
Armica bidrar med ta-i-och-bajsa-så-man-nästan-blir-blå-i-ansiktet-grymtning. Och min styvsysters son William bidrar med jag-koncenterar-mig-på-den-här-intressanta-saken-så-stör-mig-inte-gnyende ![]()
BeccaGrodan --> Jag skulle kunna tänka mig en träff i Stinsen. När är du där? Eller har du redan åkt? Jag såg nu att det var ett tag sen du skrev...
Vecka 37 ska vi åka till Spanien med mamma och mormor. Det ska tydligen vara nån slags släktträff där nere. Min mormors kusin eller syssling eller syster eller nåt har nåt hus där nere... Ja, jag vet inte riktigt. Jag vet bara att jag och min lilla familj har fått en gratisresa till Spanien. Då ställer man inga frågor
Är det nån som vet vad man ska tänka på vid utlandsresa med en 4 månaders bebis?
Jag har också funderat lite på såna där vyssanlulltassar. Köper man dem på Ikea eller? Och hur funkar de? Är det kanske värt att investera i ett par såna...?
Idag köpte vi sjukt mycket kläder till Armica eftersom hon snabbt börjar växa ur de flesta kläder hon har. Det känns lite slösaktigt att köpa så mycket kläder men eftersom hon bara kan ha kläderna i några månader så är det ju värt det. Och när man hittar en gul body med texten "Sover inte jag så sover ingen" så kan man ju inte låta bli. Dessutom har HM utförsäljning och sålde en massa fina saker för 50:- styck. Tips från mig till er!
Nu ska jag fortsätta lyssna på den sjukt dåliga tuggummimusik som strömmar ned från lägenheten över oss där grannens son har 14isfest. ![]()
Oki. Ska genast surfa vidare i jakt på tassar! Öl gillar jag inte, men ett glas vitt skulle sitta fint. Eller en Barcardi Breezer vattenmelon. Ååå... eller en white russian!!!
Men jag får vackert hålla mig tills i november. Imorgon ska jag iofs jobba 5 timmar på mitt extrajobb så Jörgen och Armica ska vara ensamma. Vi får se hur det går... ![]()
Mitt jobb går ut på att sitta och lyssna på folk som pratar i telefon. Ni vet de där one2one-linjerna? Jag sitter och kollar så att de inte pratar om sex o våld o annat förbjudet. Vilket är precis vad de gör, så den mesta tiden spenderar man med att slänga ut folk... Det blir rätt tröttsamt i längden ![]()