Nån som blivit dumpad under graviditeten?
Jag antar att jag har blivit dumpad för andra gången av pappan till barnet jag har i magen.
Första gången förstod jag mer. Det här barnet va inte planerat och vi hade nyss träffats (genom internet). Han ville abort, men jag klarade inte av det. När jag hade ställt in mig på att va ensam mamma, kom han tillbaks efter några veckor och vi började dejta igen.
Allt har varit bra förutom att jag har varit lite paranoid att han ska försvinna igen. Folk runt omkring mig har hela tiden sagt att det märks ju att han vill ha mig.
Sen förra veckan fick jag ett "jag älskar dig"-sms från honom. Han var väl lite småfull, men när vi träffades efter det kändes det som att det va nog så han kände. Då bestämde jag mig för att sluta nojja och börja lita på att han tycker om mig på riktigt. Den senaste veckan har han knappt svarat om jag har sms:at..eller ja han har ju svarat, men väldigt kort. (Vi bor förresten ganska långt från varandra och har träffats ca 1 gång i månaden, ett halvår tillbaka.) Nu ikväll efter att ha försökt prata med honom på msn, upptäckte jag att han va online på en dejtingsida. Nu känner jag bara panik. Hur kunde jag tro att det kunde va bra. Förra gången jag blev dumpad fick jag också höra "jag älskar dig" strax innan. Börjar tro att det ska bli nåt slags mönster.
Hur gör man för att komma över nåt sånt här?? Jag vet inte riktigt varför jag skriver det här, men jag va tvungen att göra nåt för att sluta gråta och hyperventilera. Jag vill ju inte att nåt ska hända med barnet. Om det finns nån där ute som orkade läsa detta och vill skriva någonting så skulle jag va jättetacksam.