• Bluescreen

Bolibompa...

... jag AVSKYR det! Naturligtvis får sonen sitta och titta på bolibompa varje dag utan att jag visar honom vad jag tycker, men inom mig bubblar irritationen... Vilka fruktansvärda röster, vilka töntiga program och vilka fula figurer!

Fast det värsta är naturligtvis rösterna. Finns ingen selektiv hörsel i världen som kan utestänga dessa falsettljudande mardrömsstämmor ur mina öron.

Mycket bättre när jag var liten *morr*

• Svar på tråden Bolibompa...
  • Avstängd

Jag saknar Björnes magasin.
    När Robert Gustavsson var med.

I´m lost in space.
  • LillaLinan

instämmer...vart tog det gamla hederliga barnprogrammet vägen?

~*~mamma till Engla 061227~*~
  • norgesessan

neh, bjørnes tyckte jag aldrig om...men jag ær enig...norska gamla barnprogram (vi hadde endel svenska också) var mycket bæåttre æn dagens.....

• Leaaa

bolibumpa är portad här hemma i alla fall...Emil har aldrig gillat det...

• Twilight

Nämen, och jag som älskar Bolibompa (Iaf det på morgonen) Tycker det är jättegoa programledare och jättefina barnprogram!

Franklin
    Charlie och Lola
    Lantmusen och stadsmusen
    Fifi och blomsterfröna

Brukar till o med kolla själv

♥A&J... Och mamma♥
  • Niinaaa

Men bolibompa är ju urkasst!  Det är ju bara en massa vuxna som fjantar omkring i nån lokal. Min son (3år) vägrar titta

jag förstår honom

• Maggis

Min 4-åring tycker också det är urtrist. Jag förstår honom.

//Maggis
  • PiaMaria

det där eva`s programm när hon visar hur saker och ting fungerar...säkert att mina barn på 5 och 3 fattar hur el kommer till.... hmmmz.....dom vet ju knappt vad el är till för...

förr i tiden var det bättre. Men vanliga tecknade barnprogramm. Tur att det finns några som e kvar....fiffi b l a

• Rokka Jill

jag tror att det handlar om att de ser o förstår att vuxna gör till sig! Barn förstår faktiskt när man pratar normalt o inte duttinutt språk.

jesså...
Svar på tråden Bolibompa...