Ska hon aldrig ge sig?
Jag har en liknande sits med min sambos ex, som kom hem till mig och slog mig två gånger för att han hade sagt att vi skulle flytta ihop.
Den gången gjorde jag ingen polisanmälan ( vet ej varför, ångrar det bittert idag snart ett år sedan), men en gång till och She´s goin down!!!
Jag har träffat mannen med stort M och jag tänker inte släppa honom för att hon sms trakasserar mig och hotar om att komma och slå skiten ur mig!
Jag är inte rädd för slag, jag kan slå tillbaka, men jag VILL och SKA leva ett normalt liv med min sambo, hans barn och mitt biobarn! Hon har ett barn med en annan man som hon inte respekterar för fem öre, men det hjälpte inte så mycket av att hon fick detta barnet.
Snälla tjejer, om det går, försök att hitta utvägen utan att lämna era män om det är den mammen ni vill leva med!!
Dessa brudar är inte kloka och ska inte få den tillfredställelsen att HON kan se till att han inte någonsin blir lycklig.....med er!!
Jag försöker att leva som jag lär, men man vet ju som kvinna när nog, fanimej är nog!! men jag hoppas att vi vinner!!