• Anonym (Kinker)

Hur kinky?

Hur "kinky" sex har ni haft?
    Släpp loss nu och berätta, är vi så snuskiga som vi vill verka eller är det mest in-och-ut i missionären som gäller?
    Själv är jag pinsamt tråkig, lite stjärtlekar men inte nån penetration. Inget BDSM eller dylikt heller... Men fantasierna finns.
    Vad har ni gjort och tyckte ni om det?

• Svar på tråden Hur kinky?
  • wellpapp

jag är en svenssom, liksom min karl... men vi trivs väldigt bra med det och är jättenöjda med vårat sexliv...

• Anonym

vet inte om det är kinky men gillar att bitas när jag är kåt...under sexet!

• Familjen P

Efter sju år är sexet inte tråkigt eller enformigt. Men visst har vi mycket kvar att utforska...

• Anonym (slampan...)

jag och mitt ex hade alltid förnedringssex. Jag var hans hora typ och han spankade mig rätt hårt, (in ansiktet också) kallade mig rätt fula saker och tvingade mig att säga saker typ "säg att du är ett billigt luder" . han var jätte stor och stark så man kunde ju inte komma undan direkt... Detta var alltså inte på hans villkor bara utan jag gillar den typen av sex, vet inte varför. Rätt hemskt. Vi köpte en del riktigt slyniga kläder på porrbutiker oxå och han fotade mig enn del. (hm...hoppas dom kotren inte ligger ute på nätet nu...) Han hade världens störsa kuk oxå så det var rätt kul när han tvingade ner den i halsen...hehe de va kul de.

Min sambo och jag har helt normalt svensson-sexhar aldrig dikuterat detta med honom och såvill jag ha det oxå. Det är svårt att ha en förtrolig relation och samtidigt ha den typen av sex tycker jag.

• Anonym (Hmmm)

Har nog inte gjort något riktigt kinky, skulle dock vila testa på att bli riktigt dominerad av en kvinna och även lite lättare wet

• Anonym (hehe)

Har nyss kommit på att jag gillar lite kinky grejjer , antagligen för att jag träffat på en väldigt dominant karl : ) så hade aldrig testat något liknande innan . Men nu har jag testat att bli bunden både händer och fötter. Pisk med piska och anal pluggar (små). Han kan kalla mig hans slyna ochs smiska mig om jag inte är "lydig": ) . Fick även testa att ha en sån där kula i munnen men det tyckte jag inte så mycket om.. Annars är det trevligt får dock inte bli FÖR överdrivet. Många kanske tycker att det där ÄR FÖR överdrivet men : ) som sagt mycket trevligt

• Anonym

Jag och min underbara partner gör en massa kinky grejor - fast detaljer tänker jag inte avslöja här...men säg vad vi INTE gör..!

• Anonym (hehe)

varför inte berätta när du kan vara anonym ? bara kul att läsa ju : ) då blir man ju ännu mer sugen

• Anonym

Jag har vid 34 årsålder blivit jätte kinky, har innan alltid haft "vanligsex" men nu är det, kläder, snuskigaord, smisk, binda, roll lekar m.m och tusan vad jag älskar det.
    Skulle aldrig kunna gå tillbaka till vanligsex igen.

• Anonym

wet-sex, förnedring, bondage...saker vi brukar göra...Men ibland är det riktigt kinky att typ bara köra Svensson-stilen; när han pumpar på mig i missionären.

Svar på tråden Hur kinky?