Jag och sambon har underbar sex där jag blir dominerad och förnedrad och älskar det. Det blir även snuskprat, han kan kalla mig för slyna, slampa, fitta osv. Jag har själv satt upp vilka ord som är okej, det är dom han använder. Han kan binda fast mig, älskar när vi kör en brutal deepthroat och när han stryper mig (inte så att jag svimmar förstås) :) han leker med fingrarna i min mun, ger mig utmaningar, mycket saliv ska det vara också, andra vätskor undanbedes.. hehe. Dask på rumpan ska det också vara, när jag har vart olydig =P
Vi kan leka även när det inte leder till sex. När jag får nog så gråter jag av tillfredställelse =) Det är den underbaraste känslan som finns, då lägger vi oss ner och han smeker mina kinder som han har daskat på och pussar mig och håller om mig.
Till vardags så är jag nog rätt dominant, dvs gillar inte att nån bestämmer över mig, vill oftast göra saker på mitt sätt. Därför tror jag att jag älskar att ge kontrollen till min älskade sambo inom sex.
Det man ska komma ihåg är att ha en TYDLIG gräns för vardag och sexlekar. Ibland så kan vi ha lite lek mitt i vardagen, om båda är med på det. Det ger lite krydda till en grå vardag att bli upprtyckt mot väggen i köket under matlagningen t ex =)