• Anonym (Kinker)

Hur kinky?

Hur "kinky" sex har ni haft?
    Släpp loss nu och berätta, är vi så snuskiga som vi vill verka eller är det mest in-och-ut i missionären som gäller?
    Själv är jag pinsamt tråkig, lite stjärtlekar men inte nån penetration. Inget BDSM eller dylikt heller... Men fantasierna finns.
    Vad har ni gjort och tyckte ni om det?

• Svar på tråden Hur kinky?
  • Anonym (mmmmm)

Jag själv är den dominanta typen o tvingar min man göra det mesta. han får använda tungan mkt o länge.. han gillar det, ibland är det han som bestämmer o tvingar sig lite på mig. bara slänger mig i sängen o ger sig på mig. dessutom är det massa dildos, klitorisstimulerare o penisringar som får vara med. men han tänder mest på högklackade skor som alltid är på, o minimal tjol där gittan får ses lite.. han är verkligen en as-man.. medan jag tänder på hans stora..
    men även "normal sex" då man är hemma hon ngn o måste vara supertyst då man har dem man är hos vägg i vägg kan vara super super upphätsande o sexigt..

• Anonym (mmmmm)

kjol så klart, gick allt fort till när jag skulle skriva hehehe

• Anonym ((slynig))

Jag och sambon har underbar sex där jag blir dominerad och förnedrad och älskar det. Det blir även snuskprat, han kan kalla mig för slyna, slampa, fitta osv. Jag har själv satt upp vilka ord som är okej, det är dom han använder. Han kan binda fast mig, älskar när vi kör en brutal deepthroat och när han stryper mig (inte så att jag svimmar förstås) :) han leker med fingrarna i min mun, ger mig utmaningar, mycket saliv ska det vara också, andra vätskor undanbedes.. hehe. Dask på rumpan ska det också vara, när jag har vart olydig =P

Vi kan leka även när det inte leder till sex. När jag får nog så gråter jag av tillfredställelse =) Det är den underbaraste känslan som finns, då lägger vi oss ner och han smeker mina kinder som han har daskat på och pussar mig och håller om mig.

Till vardags så är jag nog rätt dominant, dvs gillar inte att nån bestämmer över mig, vill oftast göra saker på mitt sätt. Därför tror jag att jag älskar att ge kontrollen till min älskade sambo inom sex.

Det man ska komma ihåg är att ha en TYDLIG gräns för vardag och sexlekar. Ibland så kan vi ha lite lek mitt i vardagen, om båda är med på det. Det ger lite krydda till en grå vardag att bli upprtyckt mot väggen i köket under matlagningen t ex =)

• Anonym

Blivit kissad på, haft gagball, blivit smiskad (länge sen nu) och så har jag kallat honom min pappa. Märkte att han sedan blev upphetsad av att be mig "suga av pappa..." så det var med ord jag blev hans "lilla flicka".

• Anonym

Inte särskilt "kinky". Men hur mer upphetsad jag blir hur mer är jag villig att testa.

Jag försökte få det "lite mindre vanlig" sist men mannen i fråga verkade inte helt med på noterna. Några tips på hur man kommer i gång med lite mer "rollekar" eller liknande? Han är ganska dominant och hårdhänt redan, snakar mycket snusk men när jag började säga att jag varit en stygg flicka och behövde bestraffas och vill att han skulle komma i mitt ansikte så nappade han inte alls... verkade inte riktigt hänga med. VAD GÖRA?

• Anonym ((slynig))

Smiska lite på honom så att han blir lite irriterad och bestraffar dig.. hihi... Nej, men prata igenom det i förväg. Det brukar jag och sambon göra (ja, inte varje gång eftersom han vet vad jag vill ha) Men om jag vill ha något mer så säger jag det rakt ut, funkar bäst. Killar är ju inte som vi, man måste säga tydligt..hehe.

• Anonym (Hmmm)

Skulle vilja testa att bli dominerad av en kvinna...typ att hon binder fast mig i sängen och sen typ sätter sig på mitt ansikte och "tvingar" mig att tillfredsställa henne

• Nicke

Det är trevligt måste jag säga. ;)
    Inte ATT bita.. men bli biten (lagom hårt förstås) är faktiskt heeelt ok med mig.

Anonym skrev 2007-07-09 14:01:53 följande:
    vet inte om det är kinky men gillar att bitas när jag är kåt...under sexet!
  • Anonym (**)

Jag o min kille älskar sex!! Han gillar att få finger i anus..
    Jag älskar när jag låtsas sova o han pillar på mej..länge o överallt!! Jag blir så upphetsad tillslut att jag måste låtsat vakna o sen kör vi på..Grr...

• Anonym ((slynig))

Ohh, vad nice det är att läsa att det finns fler slyniga flickor härinne som mig själv ;) Som älskar sex =P

• Anonym (chooki)

""Han är ganska dominant och hårdhänt redan, snakar mycket snusk men när jag började säga att jag varit en stygg flicka och behövde bestraffas och vill att han skulle komma i mitt ansikte så nappade han inte alls... verkade inte riktigt hänga med. VAD GÖRA?""

En gång när min sambo var på kinky humör (dominant) började jag röra på mig och "störa lite" varpå han svarade att jag skulle ligga still och vara snäll...
    Din sambo kanske känner likadant som min sambo gjorde då? Att han helst vill styra och att du inte behöver göra så mycket utan mest vara passiv. Eller göra, men att du inte ska prata?
    Lite synd om du ville vara med, men testa att inte säga något snuskigt. Vill du prompt säga något kan du väl protestera, gnälla och be honom sluta? Kanske skulle funka bättre?

• Anonym (Vad göra?)

Anonym (chooki) skrev 2007-07-12 11:47:15 följande:

""Han är ganska dominant och hårdhänt redan, snakar mycket snusk men när jag började säga att jag varit en stygg flicka och behövde bestraffas och vill att han skulle komma i mitt ansikte så nappade han inte alls... verkade inte riktigt hänga med. VAD GÖRA?""En gång när min sambo var på kinky humör (dominant) började jag röra på mig och "störa lite" varpå han svarade att jag skulle ligga still och vara snäll...Din sambo kanske känner likadant som min sambo gjorde då? Att han helst vill styra och att du inte behöver göra så mycket utan mest vara passiv. Eller göra, men att du inte ska prata?Lite synd om du ville vara med, men testa att inte säga något snuskigt. Vill du prompt säga något kan du väl protestera, gnälla och be honom sluta? Kanske skulle funka bättre?
    Tack för tipset! Ska pröva detta. I går sa jag till honom att om han skulle slå fick han slå ordentligt och tillslut vågade han lägga lite kraft bakom. Vi hade sex i fyra timmar (!) och jag kom nog 20 gånger. Mmmmmmmmmm
  • Anonym (chooki)

Hur kommer du? Smeker han dig eller kommer du genom endast penetration?

• Anonym (trasan)

Mitt bidrag är väl inte heller så kinky, but here it goes.

Jag och ett ex tog på oss kläder som ändå skulle slängas, fast klippte små jack lite här och var så de skulle vara lätta att riva sönder medans de satt på kroppen.
    Sedan körde vi på vilt och rev av och sönder den andras plagg medans vi höll på.
    Vi lät lite trasor hänga kvar genom hela sexet (typ lite av mina fillingar och hon hade sönderrivna strumpebyxor.

Stora mängder olja användes också

• Anonym (Mmmm)

Vi har ibland träffar med andra par med partnerbyte och tjejsex (inte för att det är kinky, men i alla fall) och vissa dagar älskar jag hårda nyp i bröstvårtorna, smisk på klitoris (helst med mycket saliv inblandat för då blir känslan mycket skönare) och ibland blir jag fistad av min man och jag njuter SÅ av det! Analsex är inte fy skam heller om det nu räknas som kinky!?

När jag har sex med mig själv så har jag ibland använt olika "konstiga" sexleksaker som brännbollsracket, hårsprayflaska eller morötter, älskar att bli helt uppfylld (ja, morötter hjälper väl dock inte till med det dock ) och tänder på att använda hjälpmedel som kanske inte är så vanliga men ändå inte är farliga på något sätt för det.

Kinky eller ej, det är väl upp till var och en att avgöra

Svar på tråden Hur kinky?