• Anonym (undrar?)

kan analsex vara skönt?

min kille vill ta mig bakifrån men jag tycker det är såååå obehagligt har provat några ggr men avslutar alltid efter ett tag för att det gör så ont.
    jag undrar går det över?? vill verkligen prova och om det blir skönt till slut så är det väl värt det. jag har provat att rida honom och han har varit bakom mig men dom ställningarna funkar inte för mig, jag kan inte slappna av än.

vilken är bästa ställningen för det?

några tips? tacksam för alla svar

• Svar på tråden kan analsex vara skönt?
  • Juppepuppe

Antagligen eftersom människor ägnar sig ät det, men som med allt annat så är väl smaken som baken!!

• Anonym (Ruth)

Vad är det med killar och analsex? Köp hem en strap och ta honom bakifrån en gång så lär han förstå varför du inte tycker det är så askul...! Alla tycker inte om det och man måste inte heller göra det! Du verkar vara beredd att offra rätt mycket för att tillfredsställla din kille. Det är bra att du är öppen men OM du inte gillar analsex så kan ni göra annat i sängen....

• Anonym

Jag och min sambo tycker om det. Vi gör det inte ofta men när vi är riktigt kåta óch sugna så gör vi det gärna

• Anonym

Det är inte bara killar som vill ha A6, vi är många tjejer som också vill ha det!

• Anonym

Se där! Jag vill ha bort alla fördomar att det bara är killar som vill ha A6... kollar jag porrfilm så är det med A6 som gäller...

• Anonym

Ok, jag gillar analsex grymt mycket. Blir pilsk bara av att tänka på det.. men det är inte helt lätt att börja med och felaktigt analsex känns som en enkelstöt i ryggmärgen... ONT!

Skall man smygbörja för det handlar om att vänja sig och vara avslappnad då funkade det bäst för oss att ligga sked och mysa och att killen bara är där med kuken och nojsar lite... sen kan ni ju också testa med en analplugg och se om du går igång på det... en analplug samtidigt som ni har vanligt sex är inte fy skam alls... :)

För oss funkar det bäst om jag ligger på mage med en kudde under höfterna. Då kommer jag åt att ta på mig själv också... Både han och jag skall vara väl insmorda med riktigt glid ingen annan skit...

Du har kontrollen om du är överst och sänker dig över honom men det är svårt att få till bra...

Glöm aldrig att inte blanda bakterier från bak till fram. händer och kuk som har varit bak skall aldrig fram. Onda bakterier!

Lycka till! Det ger en dimension till om du blir kåt av det och gillar det...

• Anonym

Icke en sekund på denna jord att det är skönt!

Svar på tråden kan analsex vara skönt?