• Anonym (undrar?)

kan analsex vara skönt?

min kille vill ta mig bakifrån men jag tycker det är såååå obehagligt har provat några ggr men avslutar alltid efter ett tag för att det gör så ont.
    jag undrar går det över?? vill verkligen prova och om det blir skönt till slut så är det väl värt det. jag har provat att rida honom och han har varit bakom mig men dom ställningarna funkar inte för mig, jag kan inte slappna av än.

vilken är bästa ställningen för det?

några tips? tacksam för alla svar

• Svar på tråden kan analsex vara skönt?
  • Anonym (BoråsQ)

Precis! I början när han tränger in är det livsviktigt att jag kan bestämma och att vi kan stanna upp eller bara ligga och gnugga lätt. Sedan när jag vant mig är det som du skriver ovan, underbart skönt.
    Blir jag riktigt k*t och avslappnad kan det t o m vara skönt att släppa kontrollen helt och ligga mission (med en kudde under rumpan) och låta killen bestämma ;) Men det kräver tillit till 100% och att jag nått det där magiska stadiet där jag kan ta emot helt. Ingen nybörjargrej kanske.
    Tyvärr kan jag inte få orgasm utan att hjälpa till en aning, men det kanske kommer. Nån som har tips?

• Anonym (Underbart)

Det är a och o att kumma slappna av, sidan bakifrån är kanon. Gjorde det i går

• Anonym

Är ni inte rädda för att det ska komma lite bajs eller att det ska lukta lite? Har luktfobi....men vill GÄRNA pröva!!!

• Anonym (pinsamt)

har det aldrig hänt att det kommit avföring på er killes penis? Det hade jag tyckt skulle vara lite smått jobbigt, annars vill jag gärna prova men den tanken stoppar mig..

• Anonym

jag har också värsta bajsfobin. Har velat prova i flera år nu. Men kommer en satans spärr i huvudet varje gång. Bara för att jag är rädd att där ska komma avföring.

Får nog inse att jag inte kommer att kunna prova, trots att jag vill.

• Anonym (anonym 40)

Jag hade också värsta bajsfobin i början. Hände att jag grät av rädsla och skam när han drog sig ur att det skulle vara något. Min kille har dock förklarat för mig 100 gånger att det gör ingenting om det skulle vara något. Han är ju medveten om vart han stoppar den! Och skulle han ha värsta bajsfobin så skulle han aldrig stoppa in den där. Mitt tips! PRATA!
    Visst har det hänt att det har varit lite bajs på den, inte så att den är helt dränkt, men några små klickar vid ollonet.
    Eftersom han vet min "fobi" så säger han aldrig om det är något. Vi har alltid papper vid sängen, så antingen tar han lite papper och torkar av (och det behöver inte nödvändigtvis vara bajs. Vi använder ju Anal Eze) eller så går han upp och tvättar av den.
    Jag har nu köpt en analskölj eftersom jag tycker det är lite pinsamt om det skulle vara bajs på hans penis. Jag har dock aldrig använt den. Men den finns också att köpa där det säljs sexleksaker. Tänker prova den också efter det att killen har fått utlösning under analsexet, för att skölja rent. Annars känns det som om det aldrig vill sluta rinna

Vårt sätt så att jag får analorgasm är att vi kör i missionären. Först smörjer vi in analöppningen med Anal Eze. Jag brukar dra upp benen mot bröstet för att få en "rakare ingång" under inträngandet. Det är livsviktigt att man litar på varandra och att man är lyhörd. Säger jag stopp, så måste killen stanna nu och inte om 5 sekunder. Jag måste få ha kontrollen under inträngandet. Inträngandet kan vara den "jobbiga" biten. Gäller att få andas, och vänja sig vid känslan. Men sen när han är inne.... oj oj oj så skönt! Blir helt k*t och galen! Precis i början så juckar han bara försiktig så att det känns bra för mig. Sen bestämmer jag när han kan öka takten och då brukar han lägga sig över mig (tidigare har han som stått på knä i sängen)så att vi kan hålla om varandra. Sen i slutet så kan han pumpa på som vanligt, nästan så man kan undra om han är i analen eller i vaginan. Mina analorgasmer brukar vara helt otroliga. Han brukar säga att det är tur att han ligger på mig, för annars hade jag flygit upp i taket.

Killen brukar få utlösning antingen genom missionären eller bakifrån. Han är väldigt mån om att fråga om han får komma i mig. För vissa har tendens att bli lite orolig i magen av sperman. Inget jag har upplevt, annat än lite gasig. Därför har jag köpt analsköljen, för att rengöra både före och efter sexet.

Så! Mitt tips!
    Anal Eze
    Analskölj
    Tillit
    Låt det ta tid
    Prata

• Cinnalinna

Gör det ont går ni för snabbt fram. Det ska inte göra ont.

• Anonym (anonym 40)

Anal Eze är en bedövningskräm/glidmedel avsett för analsex.

Precis som Cinnalinna skriver. Gör det ont så går ni för snabbt fram. Låt det ta tid.

• Anonym (hemorojden)

Bara en fråga:
    Ingen anal-freak som har hemorojder?????

Jag har en KK som kan vara lite tjatig. Och egentligen känner jag mig helt öppen för att pröva - åtminstone en gång.
    Men efter att ha fött ett gäng ungar så ser inte baken ut som den en gång gjort, jag har hemorojder som inte direkt ger besvär, men de finns ju där, som små knölar i öppningen.
    Går det att genomföra analt då? eller ska jag sätta P på en gång? jag har inga problem med det heller, att säga ifrån och säga varför alltså.
    Men om det nu funkar, så varför inte testa om han så gärna vill? kanske passar mej med...

Svar på tråden kan analsex vara skönt?