• Kall öl

Lasse Åbergs...

Vilken är roligast?
    Jag älskar allihopa! Men Snow roller är väl roligast. Även om jag är kär i Sällskapsresan I

Man ska inte läsa vad andra skriver, man ska läsa vad andra menar!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-09 22:14:59:
    Hälsoresan utkom ju 1999.
    Kopierar från wikipedia, för er som inte sett den (den är värd att se).

Hälsohemmet Granhedsgården i Dalarna har problem, de har bara två gäster och föreståndaren Ulla måste ta till nya grepp för att Granhedsgården ska bli ett modernt och populärt hälsohem. Stig-Helmer som efter att Fiona (från Den ofrivillige golfaren) gjort slut med honom lever på skräpmat, får en elektronisk talande våg av Ole som säger hans vikt och att det är 28 kg för mycket. Stig-Helmer inser att något måste göras och när Ole bjuder med honom till ett hälsohem, hänger han med.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lasse Åbergs...
  • Majbarnen

Har sett alla, och tycker att de är roliga. Bäst är nog iaf 1:an, tror jag Fundersam

Jo, Sven Melander och paret Storch är oslagbara

• Kall öl

Nevada:

Hälsoresan - En smal film av stor vikt svensk film från 1999 med Lasse Åberg.

Handling

Hälsohemmet Granhedsgården i Dalarna har problem, de har bara två gäster och föreståndaren Ulla måste ta till nya grepp för att Granhedsgården ska bli ett modernt och populärt hälsohem. Stig-Helmer som efter att Fiona (från Den ofrivillige golfaren) gjort slut med honom lever på skräpmat, får en elektronisk talande våg av Ole som säger hans vikt och att det är 28 kg för mycket. Stig-Helmer inser att något måste göras och när Ole bjuder med honom till ett hälsohem, hänger han med.

Oskyldig

Svenskar reser inte till någonting, dom reser från någonting!
  • Kall öl
    majsssan skrev 2007-07-09 22:13:37 följande:
    Har sett alla, och tycker att de är roliga. Bäst är nog iaf 1:an, tror jag Jo, Sven Melander och paret Storch är oslagbara
    Hahah självfallet
  • W W

har sett alla och tycker inte att ngn är bra!! och det alternativet fanns inte ;(

• Kall öl
    IsDimma skrev 2007-07-09 22:14:52 följande:
    har sett alla och tycker inte att ngn är bra!! och det alternativet fanns inte ;(
    Du är ju omänsklig hihi nej då, förlåt, tänkte inte på det. Hemlis
  • Nevada

Hmmm.. känner inte igen infon alls, jag får väl ta och hyra den någon gång snart, helt enkelt :)

• Kall öl

Ja, men " En smal film av stor vikt" säger väl allt om filmen!

Risken med humor är att folk tror att man skämtar (hälsoresan)
  • Cheera

Annat, men det alternativet fanns inte. Skriver ändå
    Har sett dom för läääängesedan och minns dom knappt så jag vet inte vilken som var roligast då jag blandar ihop dom lite också...

• W W

Kall öl skrev 2007-07-09 22:15:24 följande:

Du är ju omänsklig hihi nej då, förlåt, tänkte inte på det.
    inte så konstig då du gillar dem.. kunde bara inte låta bli attpåpeka..

röstade gjorde jag dock ändå.. på har sett en och den var dålig.. kan ju inte låta bli att rösta
Svar på tråden Lasse Åbergs...