• Kall öl

Lasse Åbergs...

Vilken är roligast?
    Jag älskar allihopa! Men Snow roller är väl roligast. Även om jag är kär i Sällskapsresan I

Man ska inte läsa vad andra skriver, man ska läsa vad andra menar!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-09 22:14:59:
    Hälsoresan utkom ju 1999.
    Kopierar från wikipedia, för er som inte sett den (den är värd att se).

Hälsohemmet Granhedsgården i Dalarna har problem, de har bara två gäster och föreståndaren Ulla måste ta till nya grepp för att Granhedsgården ska bli ett modernt och populärt hälsohem. Stig-Helmer som efter att Fiona (från Den ofrivillige golfaren) gjort slut med honom lever på skräpmat, får en elektronisk talande våg av Ole som säger hans vikt och att det är 28 kg för mycket. Stig-Helmer inser att något måste göras och när Ole bjuder med honom till ett hälsohem, hänger han med.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lasse Åbergs...
  • Kall öl
    IsDimma skrev 2007-07-09 22:55:53 följande:
    Kall öl skrev 2007-07-09 22:15:24 följande: inte så konstig då du gillar dem.. kunde bara inte låta bli attpåpeka..röstade gjorde jag dock ändå.. på har sett en och den var dålig.. kan ju inte låta bli att rösta
    Hehe nä, för gör man det är man ju omänsklig. Påriktigt
    Risken med humor är att folk tror att man skämtar (hälsoresan)
  • W W

Kall öl skrev 2007-07-09 22:56:38 följande:

Hehe nä, för gör man det är man ju omänsklig. Påriktigt
    nehe.. man är bara... jag :)
  • TrailerTrash

Har sett några och det var riktiga skitfilmer

Gute är min Gud
  • vackrastarflow

säger bara Pepes Bodega och Invalido

• Coccolina

Argh kan egentligen inte bestämma vilken jag tycker bästom men bestämde tillslut att Hemkört och lingondricka, Liftwaffe, Eis Bitte, A kick, Hökarängen och sen så självklart Nalle fick vinna (var jätte kär i Nalle när jag var liten )

Vilket dock inte är något helt självklart då jag även ÄLSKAR ettan
    Ratadatta ta, Storch, Plocka kulor, Måtte djävulen ta alla fruntimmer

Dialogerna till båda två har ju format min uppväxt

De andra är jag inte så förtjust i och Hälsoresan har jag inte sett... Flyttade utomlands innan den kom och har liksom inte haft tid att se den ännu

Life's a bitch get used to it!!!
  • Banana82

Har sett några och avskyr dem, men då gillar jag inte svensk film över lag, har aldrig sett en enda bra svensk film om jag ska vara ärlig

Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • Susstuss

Röstar på; Har bara sett en och den var dålig! Har sett bitar av dom flesta, skulle aldrig falla mig in att se hela filmerna.

• Smaskros

Snow Roller (Sällskapsresan II)

• saaandra86

Har sett alla och jag tycker attt 1:an är bäst.

Svar på tråden Lasse Åbergs...