• luckyme

hur gosig kan man vara mot en styvis?

Jag håller med alla förgående talare!!

NJUT av den bekräftelse du faktiskt fått och behandla henne som du skulle ha behandlat ditt egna barn. Hon kommer ju att leva med dig och kommer att komma till dig med privata tjej grejer som hon inte vill prata med pappa om när hon är hos er och det du gör nu bygger ju för en sån relation!

BONUS grej me det hela är att du kommer att veta vilken slags pappa han komemr att vara den dagen NI får barn!!
    Det visste inte jag när jag fick barn, men det kommer du att veta!!!

Lycka till!

• luckyme

Är det en normal mamma, så vill hon att hennes barn ska ha det bra hos sin pappa.
    Dom kunde tillsammans inte ge sin dotter ett bra liv kanske, och då vore hon ju klok att tänka att hon och hennes man, pappan och du kan ge henne det finaste i livet...dvs trygghet.

Jag har ett bonusbarn på 7 år och ett biobarn och jag skiljer dom inte för fem öre, är man barn under mina vingar så ska man ha samma bemötande, respekt, kel och kärlek! Jag kan ju säga till min dotter vid läggning att Mamma älskar sitt finaste i livet!! Men det har jag sagt sedan hon föddes och jag ser det som opassande att säga till bonussonen eftersom han har en mamma som kanske säger samma sak till honom.

Sedan har han ju sin mamma och henne kan vi prata om så att han inte kommer hem och berättar att jag säger si och jag säger så! Man vet aldrig vad dom säger vidare till sin mamma i detta fallet.

Gör som du känner i denna situation!!!

• luckyme

Barn måste bara få se att din kärlek håller i sig och inte tar slut om lillen gör ngt fel! Förtroende......vissa ger det snabbt andra tittar och ger efter ett tag! Fortsätt att visa detta så kommer det nog! Barn är ju inte mer än barn, dom anpassar sig mycket bättre än oss vuxna!

Jag håller på er tjejer!!! ;)

Svar på tråden hur gosig kan man vara mot en styvis?