Inlägg från: Tokfia 7 |Visa alla inlägg
  • Tokfia 7

kronan barnvagn

Har också beställt en Kronan, de hade ju erbjudande t.o.m. 31/7 om 4 990 kr + frakt för chassi, sitt- och liggdel samt skötväska, mjuklift och åkpåse. Den kändes lätthanterlig och lätt att köra, har också hört att den ska vara bra vid skogspromenader (man kunde t.o.m. köpa till gigantiska terrängdäck om man ville). Nytt tyg tror jag kostar 395 kr. Inga konstiga finesser som man inte begrep. Lite negativt att eftersom "korgen" sitter lite lägre blir det mindre utrymme under vagnen om man vill packa dit en hel massa saker, men det kändes inte som själva korgen sitter för långt ner när man ska pyssla om bäbben. Den var också jättesmidig att få in i bilen, vi som har liten bil testade.

• Tokfia 7

Vi har en Toyota Corolla (2005 års modell). Vi testade Brio och Emmaljunga först, men de var vi tvungna att ställa på högkant, den här gick att bara fälla ihop chassit och om man ville kunde man ställa liggdelen bara rakt ovanpå utan att ens fälla ihop den. Sittdelen testade vi inte med, men det borde inte vara nåt problem. Vi behöver inte byta bil nu i alla fall, bara om det blir en knodd no. 2!! :)

• Tokfia 7

Kan tillägga att jag hörde att de ska samarbeta med ett par reparationsställen i Göteborg och Halmstad så man kan kika på vagnarna där om man vill. I Täby har de ju en butik och det var inte alls som nån skrivit nånstans att de hade alldeles för lite personal där. Inte när vi var där i alla fall, och de var jättehjälpsamma.

• Tokfia 7

Numberone: Har ingen aning om var i Halmstad det var, men det stod på deras hemsida har jag för mig och hon som var säljare nämnde nåt om det också. Volvo 850 borde ni ju få in det mesta i om det är en kombi!! Corollan är väl inte en minibil, men inte är den stor. Har ni kombi borde den ju bara vara att fösa in.

Xarisma: Erbjudandet finns på deras hemsida;
    www.kronan.com/Inventory/Navision/410005708&menuS=Barnvagn

Svar på tråden kronan barnvagn