• Surface

Ser Prinsessan Madeleine GRAVID ut?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/0707/11/NYHETER-11s11-nymadde-367_438.jpg
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/0707/11/NYHETER-11s11-liten-465_438.jpg

Kolla på dom två bilderna och rösta sen. Jag har förstorat och kollat men jag vet inte....
    Hmm.... jag anar ugglor i mossen alltså......
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-11 11:47:26:
    Detta är ingen spekulationstråd OM hon skulle vara gravid utan en fråa OM hon SER gravid ut.

Spekulationer får inte förkomma då det strider mot medlemsreglerna.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ser Prinsessan Madeleine GRAVID ut?
  • Pernilla75

Det ser inte ut som Madeleine till 100% men jag gissar på att tjejen på bilden inte är gravid.

• lollisen

Det där är väl inte ens vår madde? Madde har snyggare ben och ser fräschare ut..

• Kajsa Anka

Eh, det där ser visst ut som Prinsessan Madeleine.

• Jane Roe
    Kajsa Anka skrev 2007-07-25 12:07:46 följande:
    Eh, det där ser visst ut som Prinsessan Madeleine.
    Utan tvekan ! ;)
    Och ja, hon ser GRAVID ut =)
  • Ussen

Hon ser möjligen gravid ut men jag tror inte hon är det. Alla har väl rätt att lägga på sig ett par extra semesterkilon

• 3 barns mamman 1984

nä de ä inte våran madde

Caroline Carl och Wictor
  • Eliva

Jag har oxå lagt på mig under sommaren. En kroppsbild på mig i den outfiten och ni skulle gissa på syskon till vintern för mig med. Men neeeej, jag är bara lite tjock ändå.

• Kajsa Anka

3 barn

Att det inte är din dotter förstår jag, men det är prinsessan Madeleine däremot. Prinsessa i Sverige.

• Kajsa Anka

Fast egentligen är det ganska självklart vad det handlar om. Prinsessan Madeleine är inte gravid, hon har gått upp i vikt, och har kläder som gör att hon ser gravid ut.

Det är ju ganska lätt att förstå, när man ser vilken butik hon har handlat i. Inte sjutton är det till Kronprinssesan Viktoria, hon hade ju ätstörningar för några år sedan.

Härlig present från lillasyster på 30-årsdagen, dietprodukter. Här, jag tycker du börjar se lite fet ut när du närmar dig 30, du borde gå ner så du ser ut som när du var sjuk. Så jag köpte lite dietmat åt dig.

Svar på tråden Ser Prinsessan Madeleine GRAVID ut?