• Surface

Ser Prinsessan Madeleine GRAVID ut?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/0707/11/NYHETER-11s11-nymadde-367_438.jpg
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/0707/11/NYHETER-11s11-liten-465_438.jpg

Kolla på dom två bilderna och rösta sen. Jag har förstorat och kollat men jag vet inte....
    Hmm.... jag anar ugglor i mossen alltså......
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-11 11:47:26:
    Detta är ingen spekulationstråd OM hon skulle vara gravid utan en fråa OM hon SER gravid ut.

Spekulationer får inte förkomma då det strider mot medlemsreglerna.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ser Prinsessan Madeleine GRAVID ut?
  • Lindylin

Nej. Man ser tydligt att det är tröjan som står ut och inte magen. Hon har ju synts på massor med bilder i sommar och då har magen varit platt.

Det var en snabb graviditet i sådana fall.

• Jonna84

Nej, jag tycker det ser ut som tröjan "blåser" ut och blir lite stor, just i det ögonblicket förmodligen...

• Lindylin
    Jonna84 skrev 2007-07-26 12:54:02 följande:
    Nej, jag tycker det ser ut som tröjan "blåser" ut och blir lite stor, just i det ögonblicket förmodligen...
    Ja och visst är det fånigt att det blir en massa gravid-spekulationer för en tröja som blåser ut?

Det är ju för fan nästan inte sant!
    Såg hon gravid ut under Victoria-dagen? Eh nej.
  • Lindylin

Och det lustiga är att många tror på allvar att hon ÄR gravid och att det skulle komma ut på det här sättet.

Hon kommer inte bli gravid förrän hon gift sig. För kungahuset gäller andra regler än de WT-regler som gäller för majoriteten här på familjeliv.

Vilken sten har ni legat under de senaste åren? Bara för att ni fick barn direkt efter gymnasiet kommer inte Madeleine gå i era fotspår. Jag lovar.

• Lantismamman75an
    Jonna84 skrev 2007-07-26 12:54:02 följande:
    EXAKT!!!!
  • Kajsa Anka

Vad händer om någon av dem blir gravid innan de har gift sig? Har de inte sex innan de har gift sig alls?

• Snova

Har också funderat på det där med om ngn blir gravid innan ett bröllop. Abort? Dessutom så är det väl i princip så att Madeleine och Carl Philip inte "får" gifta sig före Victoria?

De får nog helt enkelt köra med både p-piller och kondom!

Svar på tråden Ser Prinsessan Madeleine GRAVID ut?