• triump

*Välkommen hit! :-D

Ang föräldrarutbildningen. Min uppfattning är att det blir ett forum för prat kring förlossning. jag undrar just om man får lära sig något om andningen, har inte gått profylaxen,,,,, och börjar känna mig lite nervös just iochmed det....

ElinN Jag har hört att eftervården är superbra på BB Stockholm. att det är en fin och stillsam miljö etc. sen vet jag inte så mycket mer om det. vi skall föda på sös.

• triump

ElinN det är just detta med smärtlindringen som skrämt mig, inte för att jag är en som ser det som nödvändigt med medicinsk smärtlindring., utan snarare tvärtom.. men jag blir orolig pga okunskap i frågan.. Samtidigt jobbar det bra med själva förlossningsförberedelsen.

för närmast sös förlossningen man kan komma är att strosa lite utanför. så det verkar vara mer personlidt på Södra BB.

lill linda undrar just när man sist fyllde på kontantkortet till mobilen... knappt så att den är på längre.

• triump

mera personligt på södra BB, skall det stå

• triump

Missisola duktiga duuuuu.... jag har vaknat och . .. ja, jag är här på FL....men det blir nog dagens projekt, liten tur i en bassäng..hmm badkaret ligger bra till för ett simpass..

ljuger om jag säger att jag inte gjort någonting. - har pratat med bm, som tycks ha datahaveri.. skall rinda in strax igen, har tänkt att boka läkartid för ev fortsatt sjukskrivning på heltid. Detta enligt sjukgjymnst rekomendationer.

• triump

här skall ringas och inte rindas..- kan inte stava längre

• triump

Nu har telefonen gott varm här hos oss, jobbet, bokat tid hos dr etc...nu när det är fixat kan jag focusera på vad jag skall tillbringa den här veckan till.. tur att man är fritidspedagog, så man har lite erfarenhet om hur man aktiverar....ps hade dock ingen sportlig inriktning i utbildningen.

Missisola japp.. man får iallafall plats i badkaret och, vicka på tåna räknas väl som gympa.....

Alie vilket fint babygym du har, har du gjort det själv??? om jag så hur får man till bågarna??

• triump

A lie rockringar.... gardinkrokar..... hur har du kommit på det jag blir imponerad... Den är ju super snygg... och kul att man kan hänga på egna saker..

• triump

lill linda lycka till med bm besöket.

lillaki det är bra att från och till lägga lite extra tid på FL ... även jag passar på att ha en riktig latis dag idag...

• triump

hmmmm Vonkis vad trevligt blir det guppy och polarn .. Löning idag och allt. har satt mig själv lite i karantän....vågar mig inte till shopping, risk finns för att jag bränner massor av pengar, för det kliar i fingrarna...

har istället läst lite ang smärtlindring inför förlossningen. och om sanningen skall fram så låter alla sprutor eller lustgaser mycket värre än själva smärtan....

• triump

lill linda kul att allt var bra

A lie jag tror att du vinner trådens pris för att vara den mest händiga av oss alla..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D