*Välkommen hit! :-D
nu skall vi iväg till tvättstugan
nu skall vi iväg till tvättstugan
Börnen det kan vara samma som jag känt. att det trycker på mot urinblåsan.. gör ont.. men som vanligt känner du dig orolig ring in och kolla. det är alltid bäst.
Missisola jodå visst blir det mammadagar, men de ger ju inte så mycket pengar.. och första tre månaderna kommer vi att ta ut lite dar ca 3 per vecka.
skönt med att ha fått allt tvättat...för det är i tvättstugan jag har tillbringat min dag....
EliN visst har magen vuxit och jag gissar på pojke
men jag är ingen expert.
Vilken solskens dag!
pyret klart stans fräsigaste babysitter...
hihii även här fick balkongen en genomgång igår....så nu är den redo för en höggravidkvinna. balkongen är av storlek liten.. och jag skulle behöva få tips på någon bra lösning till bord. att ställa kaffekopp på...
min tidsuppfattning har blivit lite skev sistatiden... måste gå iväg i god tid till allt som är planerat....för det tar ju numera så lång tid att få på sig skor, gå till t-banan..etc... med dom orden måste jag redan logga ut. skall träffa sambon i stan 15.00 en matbit och sen bio.... förr kunde man åka en kvart innan men numera behövs en hel timme???? sniglar iväg nu.........hoppas att alla haft en trevlig helg
ja det tycks gå ett litet virus hos oss i denna tråd. likartade smärtor..skönt att känna att man inte är ensam....vi får hjälpas åt att hitta ljuspunkter mitt i all värk...
Missisola vi såg Constantin. ett kanske inte så bra filmval trotts allt...jag ger den två och ett halft FL...
Missisola ja vilken överaskning att det var den stora Bio dagen, fick biljetterna till halva priset...
Även här ringer telefonen inte lika ofta, längre. knasigt...har inte gnällt offentligt om alla krempor...så jag borde inte ha tröttat ut min omgivning...ja dvs förutom blivande mor och farföräldrar som ringer hela tiden....
god morgon ser ut att bli en underbar dag idag.
vonkis hoppas du får en bra dag på arbetet. trots svullna fötter och allt.
A lie ja så lär det nog bli. men jag skall nog ta och ringa lite själv ändå, spurta och planera in lite trevliga vår fikan
..
Börnen skall genast kika på magbilder.
Börnen magen har vuxit finfint. och skönt att det fk var på din sida. och se nu till att ta det lugnt.
Tänk vad olika det är med föräldrarutbildningar..min har inte ens börjat än...väntat med spänning till maj då det börjar.